ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ - ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΡΟΔΙΑΚΗ ΕΠΑΥΛΗ
Ο Δ.Ο.Π.Α.Ρ. καλεί όλες τις Τοπικές αρχές ,τους
Φορείς και το Ροδιακό Λαό να συμμετέχει στην εκδήλωση Διαμαρτυρίας για
τη Ροδιακή Έπαυλη
την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου.
Ώρα έναρξης 15.00 μμ .
Μαζί μας θα τραγουδήσει και ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Σάββατο, Φεβρουαρίου 15, 2014

Ετικέτες: