Παρασκευή, Φεβρουαρίου 14, 2014

1) Η ανεργία σκαρφάλωσε στο Άγιον Όρος - 2) Με διαταγή Σαμαρά 3) Έτοιμοι για διακοπές

Όλα τα ευρωπαϊκά ρεκόρ έσπασε η ανεργία στη χώρα μας τον περασμένο Νοέμβριο, αφού οι άνεργοι έφτασαν τα 1.382.062 άτομα. Η Ελλάδα με 28% ανεργία κατάφερε να αφήσει πίσω της την Ισπανία και διεκδικεί με μεγάλες αξιώσεις το Τσάμπιονς Λιγκ.


Είναι χαρακτηριστικό πως στην Κρήτη η ανεργία αυξήθηκε μέσα σε ένα χρόνο κατά 7 μονάδες. Προφανώς, η αύξηση της ανεργίας στην Κρήτη οφείλεται στη μεγάλη αύξηση του τουρισμού.

Μπροστά στο μεγάλο κίνδυνο για τη χώρα μας, ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς παίρνει τα βουνά και αναχωρεί εσπευσμένα στο Άγιον Όρος, για να κάνει τάμα στην Παναγία και να πέσει η ανεργία. (σ.σ. Η Παναγία κάνει ρίμα με την ανεργία.)

Στο Άγιον Όρος, ο Αντώνης Σαμαράς θα έχει συναντήσεις με τους μοναχούς -που το έχουν λύσει το πρόβλημα της ανεργίας- οπότε μπορεί να κάνει μαζί τους μια συμφωνία να γίνει όλη η Ελλάδα μοναστήρι και να μην είναι άνεργος κανείς.




pitsirikos

2) Με διαταγή Σαμαρά





Γράφει ο Jo Di

Μετά το τελευταίο επικοινωνιακό φιάσκο και την αναποτελεσματικότητα των εντολών Σαμαρά το επιτελείο του Μεγάρου Μαξίμου υποχρεώθηκε σε άτακτη αλλαγή πλεύσης.

Κύριο μέλημα ήταν, είναι και θα παραμείνει η τόνωση του ηγετικού προφίλ του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, το σθένος και η αποφασιστικότητα του. Ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί στην απο-φασιστικότητα του.

Η εγκαινίαση της λέξεως “διαταγή” ουδόλως και απασχόλησε το επιτελείο του πρωθυπουργού. Αντιθέτως όλοι ήταν ενθουσιασμένοι με την ιδέα, που κυβερνητικές πηγές αναφέρουν πως ανήκει στον ίδιο τον πρωθυπουργό.

Ο ίδιος υποστήριξε πως, μετά το πρόσφατο ταξίδι στο Άγιο Όρος φωτίστηκε τόσο πολύ, που δεν μπορεί να το διαχειριστεί, οπότε πού και πού θα πετάει και καμία ιδέα.

Με την πρώτη διαταγή Σαμαρά η τετραετία γίνεται ένας χρόνος και δέκα μήνες. Η διαταγή αναμένεται να ανακοινωθεί τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου.

(Οι πρώτες πληροφορίες ήθελαν την ανακοίνωση σήμερα 14 Φλεβάρη, αλλά επειδή το έθνος έπρεπε να γιορτάσει με πλήρη κατάνυξη την ημέρα του Αγίου, επιλέχθηκε η Δευτέρα ως πιο κατάλληλη ημέρα.)

(Αγαπητέ Jo Di, φτιάχνεις τις φωτογραφίες, γράφεις ωραιότατα, οπότε είσαι έτοιμος να αναλάβεις το μπλογκ. Δεν θα καταλάβει κανείς πως λείπω.)


 pitsirikos

3)Έτοιμοι για διακοπές


 Σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο, ένας στους τέσσερις Έλληνες –το 26%- δεν σκοπεύει να πάει διακοπές φέτος, ενώ και οι περισσότεροι από τους υπόλοιπους μάλλον δεν θα πάνε διακοπές αλλά δεν το έχουν πάρει απόφαση ακόμα και ονειρεύονται παραλίες με χρυσή άμμο και καλλίγραμμα μοντέλα.



Το 74% των Ελλήνων δεν πήγαν διακοπές το 2013 και αυτό είναι πασιφανές, αφού έχουν τα νευράκια τους και ξεσπάνε σε εμάς που πήγαμε διακοπές και φοβόμαστε να το πούμε για να μη μας δείρουν.


Τώρα, πώς γίνεται σε μια χώρα που το 2013 δεν πήγε διακοπές το 74% των πολιτών να λέει μόνο το 26% πως δεν σκοπεύει να κάνει διακοπές το 2014 δεν είναι και πολύ κατανοητό αλλά αυτό είναι το ωραίο με την Ελλάδα: ο καθένας λέει ό,τι θέλει.

Πάντως, ένα από τα θετικά της κρίσης είναι πως γίναμε επιτέλους Ευρωπαίοι. Κανονίζουμε τις διακοπές μας από τον χειμώνα. Ακόμα κι αν δεν πρόκειται να πάμε.

Το 54% των Ελλήνων είναι αποφασισμένοι να πάνε διακοπές αλλά δηλώνουν πως θα προσαρμόσουν τα σχέδιά τους λόγω οικονομικών δυσκολιών, οπότε μην απορείτε που ο Γιώργος και η Μαίρη σας έχουν γίνει κολλιτσίδα και σας το παίζουν φίλοι τους τελευταίους μήνες• είναι επειδή έχουν αποφασίσει να κάνουν διακοπές φέτος. 

Στο εξοχικό σου.

Σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο, οι Έλληνες είναι αυτοί που περισσότερο από όλους τους Ευρωπαίους επιλέγουν τον τουριστικό προορισμό τους με βάση τις τιμές, οπότε, όπως αντιλαμβάνεστε, είμαστε και επίσημα πια οι πιο μίζεροι και οι πιο τσιφούτηδες σε όλη την Ευρώπη.

Θυμάσαι που κορόιδευες τους Γερμαναράδες που τρώγανε μια σαλάτα στα τέσσερα στις Λεύκες στην Πάρο, ενώ εσύ και η παρέα σου καταβροχθίζατε τριάντα κιλά παϊδάκια;

Σου έχω νέα: οι Γερμαναράδες θα πάνε και φέτος διακοπές, ενώ εσύ θα κάνεις διακοπές στη μαγευτική Κυψέλη, ψάχνοντας στα σκουπίδια της λαϊκής για καμιά σάπια ντομάτα.

Καλά να πάθεις, όμως, γιατί αφενός ζούσες πάνω από τις δυνατότητές σου και αφετέρου ψήφιζες σαράντα χρόνια ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία, με αποτέλεσμα να πάρεις και αθώους στο λαιμό σου.

Πάντως, δεν υπάρχει λόγος να στενοχωριέσαι που δεν θα πας διακοπές και θα κλαις τη μοίρα σου μέσα στο λιοπύρι του τσιμέντου, αφού φέτος πάνω από 20 εκατομμύρια ξένοι τουρίστες θα έρθουν να κάνουν διακοπές στην χώρα σου και να απολαύσουν το υπέροχο μεγάλο ελληνικό καλοκαίρι στα μαγευτικά ελληνικά νησιά.

Δεν χαίρεσαι;




pitsirikos.net
14 Φεβ, ’14


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More