<<Σε πολύ καλό δρόμο βρίσκεται σύμφωνα με πληροφορίες η ίδρυση πανεπιστημιακής σχολής Τουρισμού στη Ρόδο!
Σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες και εκτός απροόπτου θα γίνουν σύντομα επίσημες ανακοινώσεις.
Για το θέμα αυτό, υπήρξε χθες επικοινωνία του υπουργού Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλου με τον πρώην βουλευτή* κ. Γιάννη Παππά.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η σχολή τουρισμού της Ρόδου θα είναι η μία εκ των δύο που θα λειτουργήσει σε όλη την χώρα (η άλλη θα είναι στον Πειραιά) και ότι θα λειτουργήσει στις εγκαταστάσεις της ΑΣΤΕΡ, όπου υπάρχει και η υποδομή.
Πρόκειται για ιδιαιτέρως θετική εξέλιξη αφού η ίδρυση πανεπιστημιακής σχολής Τουρισμού αποτελεί διαχρονικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας.
Από τη rodiaki.gr >>
__________________________
*(βουλευτής για μια νύχτα του 2012).
Συνάντησε την 24 Τετάρτη Απριλίου 2013, τον Πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά και ζήτησε την προσωπική παρέμβασή του για τα προβλήματα του ακριτικού Καστελόριζου... (Δ.Τ.)
Ο κ. Σαμαράς επικοινώνησε ο ίδιος, με τον Δήμαρχο Μεγίστης κ. Γιώργο Αχλαδιώτη :
«Γιώργο καλημέρα, τι κάνεις; Είμαι ο Αντώνης Σαμαράς».
Το τηλεφώνημα διήρκεσε 15 λεπτά και μέσα σε αυτό το χρόνο, ο κ. Αχλαδιώτης αναφέρθηκε στο πρόβλημα έλλειψης καυσίμων, έλλειψης ιατρικού προσωπικού και έλλειψης φαρμακείου.
Το νέο κυκλοφόρησε αστραπιαία σε όλο το νησί, οι οποίοι αισθάνθηκαν το τηλεφώνημα του πρωθυπουργού ως βάλσαμο. Ο κ. Σαμαράς δεσμεύθηκε ότι σε 10 μέρες θα φροντίσει να τακτοποιηθούν όλα τα βασικά προβλήματα του νησιού για τα οποία φάνηκε να είναι πλήρως ενημερωμένος...
__________________
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...
"Εδώ και τώρα εξειδικευμένος γιατρός στο Καστελόριζο" ήταν το μήνυμα του Προέδρου του Εθνικού Διαδημοτικού Δικτύου και Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών κου Γιώργου Πατούλη από το ακριτικό Καστελόριζο, στα πλαίσια του 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου του Δικτύου με θέμα: Η φροντίδα Υγείας στις απομακρυσμένες περιοχές και στις ευπαθείς ομάδες.
"Αραχνιασμένα τα συστήματα τηλεϊατρικής, αγροτικοί γιατροί αποσπασμένοι για λίγες μέρες, εγκαταλελειμμένοι οι Ακρίτες του Καστελόριζου στο έλεος του Θεού. Το αποτέλεσμα ένα χρόνο μετά; Όχι μόνο μόνιμος εξειδικευμένος γιατρός δεν ήρθε, αλλά έκλεισε φέτος και το φαρμακείο.
Από τη μεριά του ο Αν Δήμαρχος Μεγίστης κος Γιώργος Αχλαδιώτης δήλωσε: «Είμαστε αποκλεισμένοι, στο έλεος του Θεού, χωρίς γιατρό και χωρίς βοήθεια. Επιτέλους, ας θωρακίσει η Ελλάδα τα σύνορά μας, την Υγεία μας, τη Ζωή μας, μέσα από την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Αυτή είναι η αγωνία μας. Αυτός είναι ο αγώνας μας: Να ζήσουμε τη μέρα εκείνη που και εμείς θα έχουμε το ίδιο δικαίωμα στη ζωή όπως όλοι οι Έλληνες πολίτες»
Χαρακτηριστικό της κατάστασης είναι ότι στο Καστελόριζο εδώ και ενάμισι χρόνο είναι κενή η θέση του αγροτικού γιατρού και οι ανάγκες του νησιού καλύπτονται με συνεχείς 15θημερες αποσπάσεις γιατρών από το νοσοκομείο της Ρόδου. Έτσι όμως ο γιατρός δεν μπορεί να γνωρίζει το ιστορικό των ασθενών και να ασκήσει την ορθή ιατρική πράξη.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ . 9 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013
rodorama.blogspot.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες και εκτός απροόπτου θα γίνουν σύντομα επίσημες ανακοινώσεις.
Για το θέμα αυτό, υπήρξε χθες επικοινωνία του υπουργού Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλου με τον πρώην βουλευτή* κ. Γιάννη Παππά.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η σχολή τουρισμού της Ρόδου θα είναι η μία εκ των δύο που θα λειτουργήσει σε όλη την χώρα (η άλλη θα είναι στον Πειραιά) και ότι θα λειτουργήσει στις εγκαταστάσεις της ΑΣΤΕΡ, όπου υπάρχει και η υποδομή.
Πρόκειται για ιδιαιτέρως θετική εξέλιξη αφού η ίδρυση πανεπιστημιακής σχολής Τουρισμού αποτελεί διαχρονικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας.
Από τη rodiaki.gr >>
__________________________
*(βουλευτής για μια νύχτα του 2012).
Συνάντησε την 24 Τετάρτη Απριλίου 2013, τον Πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά και ζήτησε την προσωπική παρέμβασή του για τα προβλήματα του ακριτικού Καστελόριζου... (Δ.Τ.)
Ο κ. Σαμαράς επικοινώνησε ο ίδιος, με τον Δήμαρχο Μεγίστης κ. Γιώργο Αχλαδιώτη :
«Γιώργο καλημέρα, τι κάνεις; Είμαι ο Αντώνης Σαμαράς».
Το τηλεφώνημα διήρκεσε 15 λεπτά και μέσα σε αυτό το χρόνο, ο κ. Αχλαδιώτης αναφέρθηκε στο πρόβλημα έλλειψης καυσίμων, έλλειψης ιατρικού προσωπικού και έλλειψης φαρμακείου.
Το νέο κυκλοφόρησε αστραπιαία σε όλο το νησί, οι οποίοι αισθάνθηκαν το τηλεφώνημα του πρωθυπουργού ως βάλσαμο. Ο κ. Σαμαράς δεσμεύθηκε ότι σε 10 μέρες θα φροντίσει να τακτοποιηθούν όλα τα βασικά προβλήματα του νησιού για τα οποία φάνηκε να είναι πλήρως ενημερωμένος...
__________________
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...
"Εδώ και τώρα εξειδικευμένος γιατρός στο Καστελόριζο" ήταν το μήνυμα του Προέδρου του Εθνικού Διαδημοτικού Δικτύου και Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών κου Γιώργου Πατούλη από το ακριτικό Καστελόριζο, στα πλαίσια του 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου του Δικτύου με θέμα: Η φροντίδα Υγείας στις απομακρυσμένες περιοχές και στις ευπαθείς ομάδες.
"Αραχνιασμένα τα συστήματα τηλεϊατρικής, αγροτικοί γιατροί αποσπασμένοι για λίγες μέρες, εγκαταλελειμμένοι οι Ακρίτες του Καστελόριζου στο έλεος του Θεού. Το αποτέλεσμα ένα χρόνο μετά; Όχι μόνο μόνιμος εξειδικευμένος γιατρός δεν ήρθε, αλλά έκλεισε φέτος και το φαρμακείο.
Από τη μεριά του ο Αν Δήμαρχος Μεγίστης κος Γιώργος Αχλαδιώτης δήλωσε: «Είμαστε αποκλεισμένοι, στο έλεος του Θεού, χωρίς γιατρό και χωρίς βοήθεια. Επιτέλους, ας θωρακίσει η Ελλάδα τα σύνορά μας, την Υγεία μας, τη Ζωή μας, μέσα από την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Αυτή είναι η αγωνία μας. Αυτός είναι ο αγώνας μας: Να ζήσουμε τη μέρα εκείνη που και εμείς θα έχουμε το ίδιο δικαίωμα στη ζωή όπως όλοι οι Έλληνες πολίτες»
Χαρακτηριστικό της κατάστασης είναι ότι στο Καστελόριζο εδώ και ενάμισι χρόνο είναι κενή η θέση του αγροτικού γιατρού και οι ανάγκες του νησιού καλύπτονται με συνεχείς 15θημερες αποσπάσεις γιατρών από το νοσοκομείο της Ρόδου. Έτσι όμως ο γιατρός δεν μπορεί να γνωρίζει το ιστορικό των ασθενών και να ασκήσει την ορθή ιατρική πράξη.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ . 9 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013
rodorama.blogspot.gr

Σάββατο, Ιουνίου 08, 2013


Ετικέτες: