Κυριακή, Ιουνίου 16, 2013

Απεργοσπαστικό δελτίο και από το MEGA . Πήγε η... Τρέμη, που δεν έχει πάει ποτέ, να δουλέψει κυριακάτικα... (Τελευταία ενημέρωση 22:48)


Το MEGA (του Μπόμπολα , Βαρδινογιάννη και Ψυχάρη) με όλο το επιτελείο επί σκηνής (Ντερμπεντέρη, Σπυράκη, κ.λπ), στο δρόμο, πουχάραξε ο ALPHA (του Κοντομηνά ).

Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείψει και ο ΑΝΤ1 (του Κυριακού).
Περιμένουμε να δούμε τι θα πει η ΕΣΗΕΑ...


Νωρίτερα στον αέρα βγήκε το δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού ALPHA, (του Κοντομηνά) που αποφάσισε να σπάσει την απεργία της ΕΣΗΕΑ.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More