Δευτέρα, Απριλίου 18, 2016

Παραιτήθηκε ο Παπαμιμίκος - Διεγράφη ο Γεωργιάδης

Την παραίτηση του από την πολιτική επιτροπή και από μέλος του κόμματος υπέβαλε πριν από λίγο ο γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας Ανδρέας Παπαμιμίκος, στον οποίο η ηγεσία του κόμματος είχε δείξει την έξοδο για τα πρωτοφανή επεισόδια στο συνέδριο της ΟΝΝΕΔ.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε εξετάσει το ενδεχόμενο διαγραφής τόσο του κ.Παπαμιμίκου, όσο και του προέδρου της ΟΝΝΕΔ Βασίλη Γεωργιάδη, απειλώντας ουσιαστικά ότι εάν δεν τον διευκόλυναν με την παραίτηση τους από τα αξιώματα τους μέχρι αύριο, θα τους έστελνε στο πειθαρχικό.

Ο Παπαμιμίκος πήγε στη Συγγρού ήδη για να υποβάλλει την παραίτηση του, ενώ αναμένεται απόψε και η παραίτηση του κ.Γεωργιάδη.

Στη δήλωση του εξέφρασε την αντίθεση του στην κατάργηση της ΟΝΝΕΔ. "Σαν σήμερα πριν από έξι χρόνια εξελέγην πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ. Εγώ δεν είχα πότε σχέση με μηχανισμούς. Κάποιοι προσπαθούν να βρουν τρόπο να με διαγράψουν λίγο πριν το συνέδριο της ΝΔ και τη λήξη της θητείας μου", πρόσθεσε, καταλήγοντας ότι παραιτείται για να διευκολύνει τον κ.Μητσοτάκη.

Διαγραφή Βασίλη Γεωργιάδη

Την παραίτηση Παπαμιμίκου ακολούθησε πριν από λίγο η διαγραφή του προέδρου της ΟΝΝΕΔ Βασίλη Γεωργιάδη, ο οποίος αρνήθηκε να παραιτηθεί.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΝΔ "με εισήγηση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη παραπέμφθηκε στην Κεντρική Επιτροπή Δεοντολογίας, με το ερώτημα της διαγραφής, ο Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ κ. Βασίλης Γεωργιάδης. Όπως ανακοίνωσε ο Πρόεδρος της Κεντρικής Επιτροπής Δεοντολογίας κ. Απόστολος Κράτσας, ο κ. Βασίλης Γεωργιάδης διεγράφη από μέλος του Κόμματος και ως εκ τούτου εξέπεσε αυτοδίκαια από το αξίωμα του Προέδρου της ΟΝΝΕΔ, καθώς και από κάθε άλλη κομματική ιδιότητα".

news247 - Apr 18, 2016

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More