Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014
-
Με την ΚΝΕ να αναδεικνύεται σε επίσημο γελωτοποιό της διαπλοκής, τα κυριακάτικα προεκλογικά φυλλάδια του καθεστώτος Σαμαρέλου δίνουν κορυφαίες προσφορές για το αναγνωστικό κοινό που θέλει Δένδια μέχρι να ωριμάσουν οι επαναστατικές συνθήκες για τον Κουτσούμπα…
- Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Ο μεγάλος Αρχηγός μοιράζει προεκλογικά ρουσφέτια στον σκληρό πυρήνα του κράτους -γέρους και μπάτσους- και βρίσκει Βήμα στα payroll που μετά τις εκλογές θα σου κουνάνε το δάχτυλο πως δεν έχεις δικαίωμα να αμφισβητείς τους θεσμούς, παίρνεις ό,τι ψηφίζεις και στην τελική εσύ φταις που πίεζες αφόρητα τους τίμιους πολιτικούς που θέλησαν να σε νοικοκυρέψουν αλλά δεν άντεξαν υπό το βάρος του λαϊκισμού και της διάχυτης ανομίας. Για να το εμπεδώσεις καλά, ο μεγάλος Αρχηγός και ο Παπαγάλος του δεν δίνουν χρίσματα ούτε απαξιώνουν τους αντάρτες. Όποιος βγει τη δική μας δουλειά θα κάνει, μόνο να μην είναι παλαβοαριστερός και κάνει του κεφαλιού του.
Αυτό το τελευταίο αποκλείεται. «ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΘΑΚΗΣ». Η αλεπού υπόσχεται πως «Δεν θα πάμε σε ακραία σύγκρουση με τις Βρυξέλλες». Είπαμε, το Πρώτο Βήμα είναι ο καλός μπάτσος για τον ΣΥΡΙΖΑ εκεί που τα Νέα παίζουν το ρόλο του κακού. Μια χαρά δουλεύει το 4-4-2 της διαπλοκής. Από δίπλα «ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΖΑΝ-ΚΛΟΝΤ ΤΡΙΣΕ». Η νυφίτσα υπόσχεται πως «Η Ευρώπη θα βοηθήσει και πάλι την Ελλάδα.
Χριστούλη μου, τι καλό το Βήμα σήμερα, όλοι υπόσχονται πως το 2014 θα είναι φανταστικό. Θα μειωθεί η φορολογία, η Ευρώπη θα βοηθήσει και το σύριζα θα είναι καλό παιδί. Από το στόμα του κυρ-Σταύρου και στου Θεού το αυτί. Να ακούσει επιτέλους κι αυτός ο Χριστιανός τον κοσμάκη που υποφέρει.
Για το καλό του κοσμάκη και οι υπόλοιπες σημερινές προσφορές της εφημερίδας που φτύνει σάλιο και βγαίνει χρυσάφι.
Προσφορά κουπόνι για καλύτερη τηλεφωνική σύνδεση με τον Θεό: «ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ Ο ΟΤΕ περνάει στους Γερμανούς».
Προσφορά κουπόνι για να έρθουν πίσω τα κλεμμένα στις καλές ελληνικές τράπεζες που πάντα τ” αγαπούσαν: «ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Γιατί οι Ελβετοί αμπαρώθηκαν στις θυρίδες τους».
Προσφορά κουπόνι για καλύτερη πιστοποίηση σωτηρίας και ορθής επανένταξης στο ευρώ: «ΟΙ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΑΔΕΙΕΣ Τα μυστήρια του Κορυδαλλού και οι “Πυρήνες”».
Προσφορά κουπόνι για αποκριάτικη στολή «Καμίνης ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ»: «Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Κόμματα, αντάρτες και δήμαρχοι στα όπλα».
Όπως γράφει χαρακτηριστικά και ο κυρ-Σταύρος στο σημερινό του ψυχαρογράφημα: «Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ». Εμπρός, Αντώνη μη βρίζεις το κεφάλι, με Πάχτα και με Lacta αντίσταση και πάλη.
- ΜΕΘΥΣΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
Η αλήθεια είναι πως ο δήμαρχος-διμοιρίτης του Ξένιου Δένδια είναι η τελευταία ελπίδα της βαλίτσας του Τσουκάτου να μην ανέβει στο πατάρι με τα χειμωνιάτικα και να παίξει μπάλα στις μεταγραφές του καλοκαιριού. Οι ΠΑ58Κόψυχοι της απευθείας ανάθεσης εξακολουθούν να πιστεύουν ότι κρατώντας το ανδρείκελο στον δήμο της Αθήνας θα μείνουν καλά κρυμμένες οι απατεωνιές τους. Λέγεται και γέλιο της αρκούδας.
Κατά τ” άλλα το Έθνος του Πάχτα δίνει κι αυτό προσφορές με πιο σημαντική τη «ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΜΠΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ – ΧΡ. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ: Ισχυρό χαρτί για λύση η ενέργεια». Όπως καταλαβαίνεις, τράπεζες και Κύπρος πάνε μαζί από δω και μπρος σε κάθε προδοσία που θα ανακεφαλαιοποιείς για τρεις γενιές και βάλε. Όμως #YparxeiAgapi.
- ΤΡΙΑ ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΚΑΤΩ
Η φράση «μετά μία δεκαετία παράλογων και εξωπραγματικών πειραματισμών» είναι γκεμπελική, τυπική Καθημερινή Χρυσή Ευκαιρία. Λογικό, βέβαια, να θεωρεί δεκαετία παράλογων και εξωπραγματικών πειραματισμών τις πολιτικές της Αργεντινής το συγκρότημα που με τον Φύσσα στο νεκροτομείο δίνει πρωινές συμβουλές στον Κασιδιάρη («πρέπει να βρείτε τρόπο μην σας πιάνουν στο στόμα τους») που αγιογραφεί τον «δύσκολο και επίμονο» Ντερτιλή, που αναζητά εναγωνίως στην κυβέρνηση Σαμαρέλου τη «σοβαρότερη Χρυσή Αυγή», που θεωρεί πετυχημένο το πείραμα της τρόικας με τα μαγκάλια, τις αμυγδαλέζες και τα φαρμακονήσια. Δεν πετούν στα σύννεφα στην Καθημερινή Εθνική Αυγή, είναι praktiker πνεύματα. Μπαμ και κάτω.
Η φυλλάδα σού δείχνει ποιο είναι το παρόν του συνταξιούχου λιμενεργάτη στο Μπουένος Άιρες για να μην σκεφτείς ποιο θα είναι το δικό σου μέλλον ως λιμενεργάτης της Cosco στον Πειραιά. Εσύ στην Cosco θα δουλεύεις σκλάβος, χωρίς παράλογους και εξωπραγματικούς πειραματισμούς δημοκρατίας, για να μπορεί να ενοποιήσει ο Νιάρχος τον Φαληρικό Όρμο να παρκάρουν οι ναυαρχίδες της ενημέρωσης.
Επειδή, όμως, η Καθημερινή δεν είναι Βήμα και ό,τι λέει το λέει μπαμ και κάτω, το βασικό της θέμα δεν είναι η Αργεντινή αλλά οι τράπεζες. «Πάνω από δύο εκατομμύρια τα δάνεια σε καθυστέρηση – Οριακή η κατάσταση σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις» είναι το τυράκι και «Η φόρμουλα για τις τράπεζες» παραδίπλα η φάκα. «Η δυνατότητα αξιοποίησης κάθε εναλλακτικού χρηματοοικονομικού εργαλείου για την ταχύτερη επιστροφή των τραπεζών στον ιδιωτικό τομέα θα περιλαμβάνεται στο νέο νομοσχέδιο για τις αυξήσεις κεφαλαίου των τραπεζών».
Άκουσες ποτέ τα τελευταία χρόνια για δυνατότητα αξιοποίησης κάθε εναλλακτικού χρηματοοικονομικού εργαλείου για την ταχύτερη επιστροφή του μισθού σου, των συνθηκών εργασίας σου, του βιοτικού σου επιπέδου; Μπαμ και κάτω χτυπάει η Καθημερινή Εθνική Αυγή. Πόσο πιο απλά να στο πει; Με εκατομμύρια δάνεια στο κόκκινο οι τράπεζες κινδυνεύουν να χαθούν, φωνάζουν οι γκουρμέ Σαλλάτσηδες. Άντε, κουνηθείτε και φέρτε τες πίσω, σκούζουν στους υπαλλήλους της τρόικας. Τα κεφάλαια δεν θα περιμένουν για πολύ. Άντε κι εμείς υποσχόμαστε να δώσουμε «κάτι» στα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις που υποφέρουν.
(Πόσα Alpha υπάρχουν στη λέξη μαλάκας; Είναι αυτό το «κάτι» που θα πάρεις.)
- Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ
Πιο κάτω, η Χατζιρίαλ του Καμίνη πίνει στην υγειά του Δημάρχου με δημοσκόπηση-παραγγελιά από τα καλύτερα παιδιά του ΕΣΠΑ. Έχει και δύο πολύ ωραίες συνεντεύξει η Χατζιρίαλ, που πλαισιώνουν το βασικό της θέμα, τις δημοτικές εκλογές.
«ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ “Να εκλέγεται ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας από τον λαό και να αυξηθούν οι αρμοδιότητές του”». Ο άπληστος πατέρας σε φτύνει στα μούτρα με το σάλιο που κράταγε από το ’67 για ειδικές περιστάσεις χρεοκοπίας της μνήμης.
«ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΠΑΣ Διευθυντής πολιτικού γραφείου του Αλέξη Τσίπρα (σ.σ.: για να μην ξεχνάμε) “Ο κίνδυνος για τον ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι να γίνει ΠΑΣΟΚ. Είναι να γίνουμε άλλο ένα ΚΚΕ”». Οι εξελίξεις επιταχύνονται. Αυτός φερ΄ ειπείν έγινε Μπίστης πιο γρήγορα κι από τον ίσκιο του Μπίστη. Μην ανησυχείτε, όμως, σύντροφοι. Με €ντολή Σαμαρά θα στρώσετε όλοι για να είστε αναγνωρίσιμοι. Όπως όταν τρέχατε στα γραφεία του κομιστή για να έρχεται τώρα να σας κάνει πλάκα με φωτογραφία Τσίπρα-Δασκαλόπουλου και να αναρωτιέται: «ΑΛΕΞΗΣ ΟΠΩΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΟ ’81;»
Από : unfollow

Κυριακή, Φεβρουαρίου 16, 2014

Ετικέτες: