Το να πετάς σκατά στον Άδωνι, είναι σα να πετάς σπέρμα στον Τατσόπουλο, σουβλάκια στον Καραμανλή και μυαλό σε μένα (σκασμός). Πολλοί είπαν «να αγιάσει το χέρι της γυναίκας» που το έκανε. Κάποιοι άλλοι διόρθωσαν και ευχήθηκαν «να αγιάσει το πεπτικό της σύστημα και ο… πωπός της».
Πάμε τώρα στον Άδωνι που το βράδυ της χθεσινής αποφράδας ημέρας, αντιμετώπισε ένα σοβαρό πρόβλημα, καθώς η Ευγενία είναι του σαλονιού και δεν μπορεί να ανεχθεί διάφορες δυσάρεστες οσμές στην κρεβατοκάμαρά της. Ο «Νίντζα των αποκαλύψεων» βρέθηκε ξανά στον τόπο του εγκλήματος:
Πηγή: Mediasoup
________________________

Τετάρτη, Ιανουαρίου 15, 2014










Ετικέτες: