Πρόταση των ξενοδόχων για παράταση των χειμερινών διακοπών
Έντονες είναι οι αντιδράσεις γονέων και εκπαιδευτικών στην πρόταση των
ξενοδόχων για περισσότερες ημέρες χειμερινών διακοπών στα σχολεία
προκειμένου να ενισχυθεί ο εσωτερικός τουρισμός.
Τα σχολεία είναι πιθανό να κλείσουν για δύο ημέρες μετά την Καθαρά Δευτέρα στις αρχές Μαρτίου, ώστε να εφαρμοστεί η πρόταση των ξενοδόχων της χώρας για τη «λευκή εβδομάδα» χειμερινού τουρισμού στη χώρα.
Για το θέμα αυτό θα έχουν σύσκεψη σήμερα στις 11:000 το πρωί ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, με την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, ώστε να εξετάσουν όλα τα ενδεχόμενα για τη «λευκή εβδομάδα» χειμερινού τουρισμού.
«Πρόκειται για μια πραγματική μεταρρύθμιση όπου τα επιχειρηματικά συμφέροντα επικαθορίζουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα» ανέφερε ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θ.Κοτσυφάκης.
Τα σχολεία είναι πιθανό να κλείσουν για δύο ημέρες μετά την Καθαρά Δευτέρα στις αρχές Μαρτίου, ώστε να εφαρμοστεί η πρόταση των ξενοδόχων της χώρας για τη «λευκή εβδομάδα» χειμερινού τουρισμού στη χώρα.
Για το θέμα αυτό θα έχουν σύσκεψη σήμερα στις 11:000 το πρωί ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, με την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, ώστε να εξετάσουν όλα τα ενδεχόμενα για τη «λευκή εβδομάδα» χειμερινού τουρισμού.
«Πρόκειται για μια πραγματική μεταρρύθμιση όπου τα επιχειρηματικά συμφέροντα επικαθορίζουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα» ανέφερε ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θ.Κοτσυφάκης.
___________________
Οι αντιδράσεις από την Κρήτη και όχι μόνο...
Διαβάστε το άρθρο του Λευτέρη Τζουανάκη
Η λευκή εβδομάδα μας έλειπε!!!
Λεφτά δεν έχουμε, λευκή εβδομάδα θα μας δώσουν για να πάμε τα παιδιά για σκι, κοινώς… δουλευόμαστε όλοι μαζί!!!
Λεφτά δεν έχουμε, λευκή εβδομάδα θα μας δώσουν για να πάμε τα παιδιά για σκι, κοινώς… δουλευόμαστε όλοι μαζί!!!
Θετικά αντιμετωπίζει την πρόταση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων για την υιοθέτηση του ευρωπαϊκού θεσμού της “λευκής εβδομάδας” ή της “σχολικής ανάπαυλας” όπως θα τιτλοφορείται στη χώρα μας που θέλει τα σχολεία να κλείνουν για μια εβδομάδα μέσα στο χειμώνα για να πηγαίνουν τα παιδιά για σκι.
Και
να ρωτήσουμε κάτι; Εδώ στην Κρήτη που δεν έχουμε πολλά χιόνια (ευτυχώς
εν μέρη) αλλά ούτε και χιονοδρομικά κέντρα τι θα κάνουμε; Όχι ότι έχουμε
λεφτά για σκι αλλά λέμε τώρα…
Στόχος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων πάντως, με αυτή την πρόταση, είναι να επιμηκύνει την τουριστική περίοδο. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της ΠΟΞ, Κώστα Λεβάντη, μάλιστα, θα δοθούν στις οικογένειες κίνητρα για να κάνουν εξορμήσεις στα χιονοδρομικά κέντρα, κατεβάζοντας τις τιμές στα ξενοδοχεία έως και κατά 50%, όπως αναφέρεται και σε σχετικό άρθρο του iefimerida.gr. Θα δώσουν κίνητρα και στον καιρό για να χιονίσει μήπως;
Λεφτά δεν έχουμε για να καλύψουμε τα βασικά μας έξοδα, για σκι θα πάμε…
Όσον αφορά τις διδακτικές ώρες που θα χαθούν από την εφαρμογή του θεσμού, η ΠΟΞ προτείνει να αναπληρωθούν είτε από την περικοπή των σχολικών περιπάτων,
που είναι πέντε στη διάρκεια της εκπαιδευτικής χρονιάς είτε με την
επίσπευση της έναρξης της επόμενης σχολικής περιόδου κατά δύο μέρες
συνδυαστικά με την επιμήκυνση της κατά δύο μέρες. Πότε να γελάσουμε;
Σύμφωνα με τον κ. Λεβέντη, αν ο θεσμός, τελικά, υιοθετηθεί, θα εφαρμοστεί αμέσως μετά την Καθαρά Δευτέρα, δηλαδή από τις 4 έως τις 7 Μαρτίου.
Να σημειωθεί ότι μια πρώτη γεύση του θεσμού είχε πάρει η χώρα μας το 2004, όταν στο πλαίσιο ευρωπαϊκού προγράμματος, τα σχολεία χρηματοδοτήθηκαν για την οργάνωση τετραήμερων και πενθήμερων ψυχαγωγικών εκδρομών σε ορεινούς προορισμούς. Τότε μάλιστα, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της ΠΟΞ, Κώστα Λεβέντη, τα καταλύματα του Πηλίου είχαν φιλοξενήσει 5.000 μαθητές.
Και γιατί να μην δοθεί και μια καλοκαιρινή “λευκή” εβδομάδα να γεμίσουν
και τα τουριστικά καταλύματα των νησιών και της Κρήτης; Να πάμε όλοι
μαζί για πλατσουρίσματα που είναι και πιο ακίνδυνα από το σκι; Μα τι μου
θυμίζει η λευκή εβδομάδα, τι μου θυμίζει; Α ναι… τις εκδρομές της ΔΑΠ στην Αράχοβα, σίγουρα κάποια σχέση θα έχει…
Και επανερχόμαστε τον τίτλο του άρθρου…
εδώ ο κόσμος χάνεται και κάποιοι πάνε για σκι κοινώς δουλευόμαστε όλοι μαζί για να περνά η ώρα!!!

Τρίτη, Ιανουαρίου 14, 2014
Ετικέτες: