Πέμπτη, Ιανουαρίου 16, 2014

Επιτέλους μια καλή είδηση! Παπούλιας: Είναι η τελευταία χρονιά που κόβω βασιλόπιτα!

Η πρώτη καλή είδηση του 2014 ήρθε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας από την Προεδρία της Δημοκρατίας. Ο Κάρολος Παπούλιας αποκάλυψε στους δημοσιογράφους ότι είναι η τελευταία χρονιά που κόβει πίτα….

Ο διάλογος με τους δημοσιογράφους:

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: “Φέτος, είναι η τελευταία μου χρονιά και θέλω να σας ευχαριστήσω από βάθους καρδίας για την συνεργασία”

Θα θυμάμαι πάντα τις αναμνήσει που εσείς μου δημιουργήσατε!”

Ακούει την φασαρία ο διπλωματιός σύμβουλος του κ. Παπούλια και τον ενημερώνει. Ο κ. Παπούλιας πλησιάζει εκ νέου και λέει:

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: Έτσι καχύποπτοι θα είστε πάντα; Θα το κόψετε;

Δημοσιογράφοι: “Μα κύριε Πρόεδρε τα αφήνετε όλα ανοικτά”

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: Κανείς δεν ξέρει τι γίνεται. Θνητοί είμαστε. Που ξέρεις; Του χρόνοι ο φούρναρης μπορεί να μην έχει ξύλα για να ψήσει τις πίτες.

Δημοσιογράφοι: “Αναταράξεις βλέπετε;”

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: “Ελπίζω να μην έχουμε αναταράξεις γιατί θέλουμε ησυχία για να ολοκληρώσουμε την προσπάθεια, να ξεπεράσουμε την κρίση και να δώσουμε μια κλωτσιά στην τρόικα.”

Δημοσιογράφοι: Πρόωρες εκλογές βλέπετε;

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: “Εδώ θα είμαι και του χρόνου για να παραδώσω”.

 

πηγή : olympia.gr

______________

 

Τι τρέχει με τον Παπούλια; «Φέτος 

είναι 

η τελευταία μου χρονιά»

Μπέρδεμα από το πουθενά δημιουργήθηκε κατά την κοπή της πίτας της Προεδρίας της Δημοκρατίας με τον Κάρολο Παπούλια να δηλώνει ότι φέτος είναι η τελευταία του χρονιά.

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων στην Προεδρία δημοσιογράφοι και όσοι παραβρέθηκαν έμειναν με το στόμα ανοικτό όταν ο Κάρολος Παπούλιας αναφώνησε «Φέτος είναι η τελευταία μου χρονιά και θέλω να σας ευχαριστήσω από βάθους καρδιάς για τη συνεργασία».

Ο κ. Παπούλιας, πάντως, έχει ακόμη.... πολύ χρόνο στην θέση του Προέδρου και συνεπώς οι δηλώσεις του κ. Παπούλια προκάλεσαν ερωτήματα έως και... πανικό.

Μπροστά στην παρεξήγηση επενέβη ο διπλωματικός σύμβουλος του Προέδρου και ο κ. Παπούλιας αναφώνησε «Έτσι καχύποπτοι θα είστε πάντα; Θα το κόψετε;»

Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, όταν τον ρώτησαν αν τα αφήνει όλα ανοικτά απάντησε «Κανείς δεν ξέρει τι γίνεται. Θνητοί είμαστε. Που ξέρεις; Του χρόνου ο φούρναρης μπορεί να μην έχει ξύλα για να ψήσει τις πίτες».

Σημειωτέον ότι ο κ. Παπούλιας είναι 84 ετών και η θητεία του λήγει τον Φεβρουάριο του 2015.
Ολος ο σπαρταριστός διάλογος:

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: "Φέτος, είναι η τελευταία μου χρονιά και θέλω να σας ευχαριστήσω από βάθους καρδίας για την συνεργασία"

Θα θυμάμαι πάντα τις αναμνήσει που εσείς μου δημιουργήσατε!"

Ακούει την φασαρία ο διπλωματιός σύμβουλος του κ. Παπούλια και τον ενημερώνει. Ο κ. Παπούλιας πλησιάζει εκ νέου και λέει:

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: Έτσι καχύποπτοι θα είστε πάντα; Θα το κόψετε;
Δημοσιογράφοι: "Μα κύριε Πρόεδρε τα αφήνετε όλα ανοικτά"

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: Κανείς δεν ξέρει τι γίνεται. Θνητοί είμαστε. Που ξέρεις; Του χρόνοι ο φούρναρης μπορεί να μην έχει ξύλα για να ψήσει τις πίτες.
Δημοσιογράφοι: "Αναταράξεις βλέπετε;"

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: "Ελπίζω να μην έχουμε αναταράξεις γιατί θέλουμε ησυχία για να ολοκληρώσουμε την προσπάθεια, να ξεπεράσουμε την κρίση και να δώσουμε μια κλωτσιά στην τρόικα."
Δημοσιογράφοι: Πρόωρες εκλογές βλέπετε;

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: "Εδώ θα είμαι και του χρόνου για να παραδώσω".

 
Πηγή:  http://www.iefimerida.gr/node/139193#ixzz2qaAwQuuK

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More