
Με τη συνέντευξη την οποία παραχωρεί σήμερα στη “Σαββατιάτικη Ελευθεροτυπία” ανοίγει ακόμη ένα αντίστοιχο μέτωπο, καθώς σε ερώτηση για το πώς θα έβλεπε μια ενδεχόμενη επικράτηση του ΣΥΡΙΖΑ στις επικείμενες βουλευτικές εκλογές, που θα άνοιγε στο κόμμα της σημερινής Αξιωματικής Αντιπολίτευσης τον δρόμο για την εξουσία, η Αφροδίτη Αλ Σάλεχ, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του... ΠΑΣΟΚ απαντάει:
“Θα μεταναστεύσω αν κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ”, είναι η χαρακτηριστική αποστροφή της Αφροδίτης Αλ Σάλεχ...
Η... επικοινωνιολόγος του ΠΑΣΟΚ ουσιαστικά δηλώνει πως θα φτιάξει... βαλίτσες σε περίπτωση που ο ΣΥΡΙΖΑ κερδίσει τις εκλογές.
Σε ερώτηση για το τι θα κάνει σε αυτό το ενδεχόμενο, αναφώνησε «Θεός φυλάξοι! Θα μεταναστεύσω στο Παρίσι», στη συνέντευξή της στην «Ελευθεροτυπία», ενώ απάντησε καταφατικά στο αν θα κάνει αγώνα για να πέσει η «χούντα της Αριστεράς».
«Θα κάνω. Αν και δεν το ξέρω καλά το Παρίσι και τα γαλλικά μου είναι κάπως χάλια. Εμένα μου αρέσει πολύ το Βερολίνο», παραδέχθηκε.
Οσο για το τι θα συμβεί αν σε περίπτωση συνεργασίας ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ η Κουμουνδούρου θέσει βέτο για την ίδια, απάντησε πως «Θα βάλω κι εγώ βέτο για τον Τσίπρα. Το δικό μου θα είναι ισχυρότερο!».
rodorama.blogspot.gr

Σάββατο, Ιανουαρίου 18, 2014


Ετικέτες: