Μια από τις μεγαλύτερες πόλεις των ΗΠΑ, κάποτε σύμβολο της ισχυρής βιομηχανίας των ΗΠΑ, το Ντιτρόιτ, το οποίο ανέδειξε τις τρεις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες ,General Motors, Ford και Chrysler κατέθεσε χθες αίτηση πτώχευσης!
Η αίτηση πτώχευσης κατατέθηκε για την προστασία της πόλης από τους δανειστές και τα συνδικάτα, οι οποίοι βρίσκονται στη διαδικασία επαναδιαπραγμάτευσης του δημόσιου χρέους ύψους 19 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Το Ντιτρόιτ έχει δεχτεί ισχυρό οικονομικό πλήγμα τις τελευταίες δεκαετίες εξαιτίας της κακής διαχείρισης των διοικήσεων της πόλης, την μείωση του πληθυσμού και την απώλεια φορολογικών εσόδων.
«Αυτό αποτελεί ένα δύσκολο βήμα, αλλά είναι η μόνη βιώσιμη λύση για την αντιμετώπιση του προβλήματος που υφίσταται εδώ και έξι δεκαετίες», δήλωσε ο κυβερνήτης του Μίτσιγκαν, Ρικ Σνάιντερ. «Τα δημοσιονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το Ντιτρόιτ είχαν αγνοηθεί για πολύ καιρό».
Ο Σνάιντερ δήλωσε επίσης ότι η απόφαση αυτή σημαίνει ότι μόνο οι βασικές υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες στους κατοίκους της πόλης, ενώ πρόσθεσε ότι θα ξεκινήσει η διαδικασία να μπει το Ντιτρόιτ σε μια σταθερή οικονομική τροχιά.
Το Ντιτρόιτ έχει πληθυσμό 700.000 κατοίκων, καταλαμβάνοντας την 18η θέση των μεγαλύτερων πόλεων των ΗΠΑ. Πριν από μερικές δεκαετίες αποτελούσε την τέταρτη μεγαλύτερη πόλη των Ηνωμένων Πολιτειών αφού ο πληθυσμός της ξεπερνούσε τους 2 εκατομμύρια κατοίκους.
Από matrix24.gr
==================================
ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ pitsirikos
I love Detroit
Το Ντιτρόιτ χρεοκόπησε επειδή οι κάτοικοί του ήταν τεμπέληδες και ζούσαν για χρόνια πάνω από τις δυνατότητές τους, αν και κάποιοι κακοήθεις υποστηρίζουν πως το Ντιτρόιτ πλήρωσε το πέρασμα από τον βιομηχανικό καπιταλισμό στην κυριαρχία του νεοφιλελευθερισμού και την δικτατορία του χρηματιστηριακού κεφαλαίου που -αντί για προϊόντα- παράγει κοπανιστό αέρα και μεταφέρει θέσεις εργασίας από τις πλούσιες στις φτωχές χώρες με φτηνό εργατικό δυναμικό, ώστε να υπάρξει κάποτε δικαιοσύνη και να είναι όλες φτωχές.
Επίσης, το Ντιτρόιτ είχε πολλούς δημοσίους υπαλλήλους που δεν δέχονταν να πάρουν μετάθεση στην Αλάσκα, με την φτηνή δικαιολογία πως είναι κρυουλιάρηδες και φοβούνται τις αρκούδες.
Για να αντιμετωπίσει την χρεοκοπία, το Ντιτρόιτ θα βάλει ΦΠΑ 23% στα χάμπουργκερ και την Coca Cola.
Οι σχολικοί φύλακες και οι δημοτικοί αστυνομικοί του Ντιτρόιτ θα μπουν στο πρόγραμμα κινητικότητας της ΝΑΣΑ και θα μεταφερθούν με διαστημόπλοια στον Άρη.
Παράλληλα, το Ντιτρόιτ περιμένει φέτος 17 εκατομμύρια τουρίστες, για να δουν τα υπέροχα αξιοθέατα με τα εγκαταλελειμμένα εργοστάσια και τα διαλυμένα άδεια σπίτια.
Το θετικό για το Ντιτρόιτ είναι πως η πτώχευση δεν θα προκαλέσει άνοδο του ρατσισμού, αφού σχεδόν όλοι οι κάτοικοι του Ντιτρόιτ είναι μαύροι, οπότε ετοιμαστείτε να ακούσετε αναλύσεις που θα αποδίδουν την χρεοκοπία στο χρώμα των κατοίκων του.
Οι κάτοικοι του Ντιτρόιτ δεν θα κινδυνεύσουν από φτώχεια εξαιτίας της χρεοκοπίας, αφού είχαν πάρει τα μέτρα τους από πριν και, εδώ και χρόνια, ο ένας στους τρεις κατοίκους του Ντιτρόιτ είναι ήδη πάμφτωχος.
Ελπίζω η κυβέρνηση των ΗΠΑ να μην κάνει καμιά παρέμβαση για να βοηθήσει το Ντιτρόιτ, γιατί οι κρατικές παρεμβάσεις είναι κομουνιστικές και δεν αφήνουν την ελεύθερη αγορά να λειτουργήσει με όλα αυτά τα υπέροχα αποτελέσματα που βλέπουμε σε τόσες χώρες του κόσμου.
pitsirikos
Από pitsirikos.net

Παρασκευή, Ιουλίου 19, 2013
Ετικέτες: