Σάββατο, Ιουνίου 15, 2013

pitsirikos : Συμφωνία Σαμαρά-Βενιζέλου-Κουβέλη για την ΕΡΤ




Αν και η απόφαση θα ανακοινωθεί επίσημα μετά τη συνάντηση που θα έχουν το απόγευμα της Δευτέρας, ο Αντώνης Σαμαράς, ο Ευάγγελος Βενιζέλος και ο Φώτης Κουβέλης κατάφεραν να ξεπεράσουν τις διαφωνίες τους και να φτάσουν σε μια συμφωνία για την ΕΡΤ.

Ο πρωθυπουργός και οι δυο πολιτικοί αρχηγοί συμφώνησαν η ΕΡΤ να παραμείνει ανοιχτή, αφού ο Αντώνης Σαμαράς δέχτηκε τις δημοκρατικές ενστάσεις που είχαν ο Ευάγγελος Βενιζέλος και ο Φώτης Κουβέλης.


Η συμφωνία προβλέπει πως η Νέα Δημοκρατία θα πάρει την ΝΕΤ, το ΠΑΣΟΚ την ΕΤ1 και η ΔΗΜΑΡ την ΕΤ3.
 
Για το κανάλι της Βουλής υπάρχει η σκέψη να το αναλάβει η Χρυσή Αυγή.
 
Η συμφωνία κόντεψε να τιναχτεί στον αέρα, όταν η ΔΗΜΑΡ ζήτησε να μεταφερθεί η ΕΤ3 στην Αθήνα, αλλά τελικά ο Φώτης Κουβέλης αποδέχτηκε την πρόταση του Αντώνη Σαμαρά να μεταφέρονται τα στελέχη της ΔΗΜΑΡ στην Θεσσαλονίκη δωρεάν με ιδιωτικά αεροπλάνα και ελικόπτερα ή δεν θα πηγαίνουν καθόλου..
 
Η ΝΕΤ θα έχει τέσσερις χιλιάδες υπαλλήλους, η ΕΤ1 δυο χιλιάδες και η ΕΤ3 χίλιους, ώστε αφενός να γίνουν προσλήψεις -αντί για απολύσεις- και αφετέρου να τηρηθεί η συμφωνία που έχουν κάνει Νέα Δημοκρατία, ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ για προσλήψεις σε αναλογία 4-2-1.

Η μόνη απαίτηση που είχε ο Αντώνης Σαμαράς είναι όλοι οι προσληφθέντες να κατάγονται από τον νομό Μεσσηνίας αλλά, μετά από τις αντιρρήσεις που προέβαλαν ο Φώτης Κουβέλης και ο Ευάγγελος Βενιζέλος, θα γίνουν προσλήψεις και από τον νομό Ηλείας.

pitsirikos
---------------------------
 Αντώνη, ρούφα τ’ αυγό σου


Με άρθρο του σε απεργοσπαστική εφημερίδα, ο Αντώνης Σαμαράς παρουσιάζεται ανυποχώρητος στο κλείσιμο της ΕΡΤ και στην απόφασή του να προχωρήσει στη δημιουργία μιας νέας αξιοκρατικής δημόσιας τηλεόρασης, ενώ σκληρός ήταν και στην ομιλία του στο συνέδριο της ΟΝΝΕΔ, όπου αποθεώθηκε από τους οννεδίτες που θα προσληφθούν αξιοκρατικά στη νέα δημόσια τηλεόραση.
 
Στο άρθρο του, ο Αντώνης Σαμαράς αναρωτιέται αν «μπορείς να κάνεις μεταρρυθμίσεις, χωρίς να ξεβολευτούν οι βολεμένοι», αλλά, προφανώς, η απάντηση είναι «ναι», αν κρίνουμε από το ποιοι είναι οι ιδιοκτήτες της εφημερίδας στην οποία δημοσιεύεται το άρθρο και από τις δημόσιες συχνότητες που έχουν στην κατοχή τους χωρίς άδεια.
 
Ο Αντώνης Σαμαράς αναφέρει πως ο κόσμος περιμένει από την κυβέρνηση να σπάσει αυγά γιατί μέχρι τώρα του έχει σπάσει μόνο τ’ αρχίδια.
 
Ο Αντώνης Σαμαράς τονίζει πως είναι αποφασισμένος να σπάσει αυγά, για να φτιάξει την φοβερή πίτσα με μπέικον και αυγά που έφτιαχνε σε εκείνη την πιτσαρία που είχε στην Αμερική και έσκισε.
 
Ο Ευάγγελος Βενιζέλος δήλωσε πως δεν του αρέσουν τα αυγά και προέτρεψε τον Αντώνη Σαμαρά να σφάξει ένα βόδι, ενώ ο Φώτης Κουβέλης τόνισε πως με πορδές δεν βάφονται αυγά και ξεκαθάρισε πως δεν τρώει αυγά γιατί έχει πολύ υψηλή χοληστερίνη που οφείλεται στο ότι είναι υπεύθυνος αριστερός.


pitsirikos
Από pitsirikos.net

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More