Αν γίνει κάτι τέτοιο όπως γράφουν ΤΑ ΝΕΑ, πρακτικά σημαίνει ότι καθένα από τα θερινά τμήματα θα απαρτίζεται από 100 βουλευτές και ο κοινοβουλευτικός έλεγχος θα είναι πολύ πιο περιορισμένος.
Πληροφορίες της εφημερίδας αναφέρουν ότι η κυβέρνηση προσανατολίζεται στη συνέχιση της λειτουργίας της Ολομέλειας και εντός του καλοκαιριού και μάλιστα το πρώτο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί σχετίζεται με τις επενδύσεις.
Υπάρχει όπως συμπληρώνει η εφημερίδα και άλλη ανάγνωση στο κλείσιμο της Βουλής, ίσως να είναι καλή ιδέα για κάποιους τα νομοσχέδια να συζητηθούν με ενεργό το ένα τρίτο της Βουλής.

Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2012
Ετικέτες: