Τετάρτη, Δεκεμβρίου 12, 2012

Μια πρωτοβουλία τουριστικής προώθησης της Ελλάδας





Τον Γιώργο Καλιβκιώτη τον γνωρίσαμε πριν λίγες εβδομάδες όταν έδωσε την πρώτη του ομιλία στο TedX Athens. Είναι ένας εκ των τριών δημιουργών του Up Greek Tourism, μιας ιδιωτικής πρωτοβουλίας για να φτιάξει η εικόνα της Ελλάδας, και άρα να αυξηθεί ο ελληνικός τουρισμός.


Σε αντίθεση με τις πανάκριβες καμπάνιες του... Υπουργείου "Τουρισμού της ΄Ολγας" , το Up Greek Tourism, χρησιμοποίησε τις φωτογραφίες όλων των ανθρώπων που βοήθησαν χρηματικά, απλοί άνθρωποι που δώρισαν μικρά ή μεγάλα ποσά για τον σκοπό του Up Greek Tourism.


Έτσι βρέθηκαν τα χρήματα για να φτιαχτεί μια καμπάνια για τις οθόνες της πιο πολυσύχναστης πλατείας του Δυτικού κόσμου. Την Times Square της Νέας Υόρκης. Ακολούθησε η Washington. Και τώρα είπαν να περάσουν από αυτήν την πλευρά του Ατλαντικού.

Η προσπάθεια του up greek tourism συνεχίζει με το Λονδίνο και την πλατεία του Picadilly. Αυτή είναι η δεύτερη billboard οθόνη που έχουν βάλει στο μάτι οι εγκέφαλοι του Up Greek Tourism. Από τις 3 Δεκέμβρη και ως τα Χριστούγεννα σκοπέυουν να μαζέψουν περίπου 15,000 ευρώ για να καταφέρουν να πραγματοποιήσουν την καμπάνια τους για τον ελληνικό τουρισμό.

Όσοι δώσουν πάνω από 10 λίρες Αγγλίας, θα συμμετέχουν σε μια κλήρωση για ένα εισιτήριο μετ’επιστροφής στην Ελλάδα.

Την καμπάνια θα σχεδιάσει και πάλι ο Χάρης Τσέβης και θα ανέβει την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου στην πλατεία.



«επιλέξαμε το Λονδίνο και το Picadilly Circus γιατί είναι εικονική τοποθεσία, και άμεσα αναγνωρίσιμη σε όλο τον κόσμο και κέντρο μιας χώρας που είναι για χρόνια στην καρδιά του Ελληνικού τουρισμού» είπε η Κατερίνα Σπέτσιου, υπεύθυνη της καμπάνιας.



Η προσπάθεια του up greek tourism έχει καλυφθεί από μέσα σε όλον κόσμο, όπως το CNN και το BBC.



Περισσότερες πληροφορίες στο http://www.upgreektourism.gr και www.facebook.com/UPGreekTourism

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More