Σάββατο, Δεκεμβρίου 02, 2017

Χαμός σε πτήση από Σύρο για Αθήνα - Έβγαλαν εισιτήριο και έφτασαν λιγότεροι και χωρίς αποσκευές!

Μια απίστευτη διπλή περιπέτεια που κατέληξε σε εντάσεις έζησαν οι επιβάτες πτήσης της SKY EXPRESS από την Σύρο με προορισμό την Αθήνα.

Όλα ξεκίνησαν το μεσημέρι της Παρασκευής και συγκεκριμένα στις 14:05 οπότε και ήταν προγραμματισμένο να απογειωθεί το αεροπλάνο στο οποίο μεταξύ άλλων είχαν προγραμματίσει να ταξιδέψουν περίπου 35 επιβάτες.

Η μέρα των επιβατών δεν άρχισε με τους καλύτερους οιωνούς καθώς οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν αυτές τις ημέρες με τους Ισχυρούς Νοτιάδες,  ήταν μόνο αρχή  με τους επιβάτες να μένουν απαρηγόρητοι στο αεροδρόμιο περιμένοντας 1,5 περίπου ώρα στο αεροδρόμιο της Σύρου.

Το τραγελαφικό της υπόθεσης δεν ήταν απλά μια καθυστέρηση και η ταλαιπωρία των επιβατών μπροστά σε αυτό που τους περίμενε! Σύμφωνα με καταγγελίες, σχεδόν των περισσότερων επιβατών που έσπευσαν να επικοινωνήσουν με το Cyclades24.gr και να μεταφέρουν την κατάσταση που επικράτησε χτες το μεσημέρι.

Σύμφωνα με τους επιβάτες την στιγμή που έφτασε η ώρα να κάνουν check inn τους ενημέρωσαν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το βάρος και πρέπει να βρεθούν τρεις εθελοντές άντρες ή τέσσερις γυναίκες να μείνουν πίσω να φύγουν την επόμενη μέρα γιατί δεν μπορούσε να γίνει η πτήση.

Όπως καταλαβαίνετε αυτό προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, καθώς για να φτάσουν οι επιβάτες να ταξιδέψουν με το αεροπλάνο σίγουρα θα είχαν ένα παραπάνω λόγο να φτάσουν πιο άμεσα στο προορισμό τους.

Σε περίπτωση που κανείς δεν θα έκανε… πίσω σε αυτή την πρόταση της εταιρείας θα αναγκαζόντουσαν οι υπάλληλοι του αεροδρομίου να ακολουθήσουν το γράμμα του νόμου και να προηγηθούν επιβάτες με παιδιά, ευπαθής ομάδες κλπ. Τελικά μετά από πολλές συζητήσεις, βρέθηκαν τέσσερις άνθρωποι που δέχτηκαν να αλλάξουν πτήση και να αναχωρήσουν την επόμενη μέρα.

Ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί ότι στη πτήση ταξίδεψαν 30 επιβάτες και όπως αντιλαμβάνεστε στο αεροσκάφος υπήρχαν δεκάδες κενές θέσεις, κάτι που σημαίνει ότι σε περίπτωση που ο αριθμός των επιβατών  ήταν μεγαλύτερος ή στο αεροσκάφος υπήρχαν 50 επιβάτες, ο αριθμός των »εθελοντών» θα ήταν μεγαλύτερος!

Ταλαιπωρία και στο Ελευθέριος Βενιζέλος

Η ταλαιπωρία των επιβατών, όμως, όπως αποδείχθηκε δεν είχε τελειώσει και μάλιστα επαναλήφθηκε μόλις το αεροσκάφος έφτασε το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Το μόνο που άλλαξε ήταν το αεροδρόμιο και το μέρος!  Κι αυτό γιατί η εταιρεία επέλεξε χωρίς να ενημερώσει τους επιβάτες να στους στείλει… πακέτο στο Ελευθέριος Βενιζέλος χωρίς τις αποσκευές τους!

Την ώρα λοιπόν που νόμιζαν ότι δόθηκε τέλος στη ταλαιπωρία τους, ενημερώθηκαν ότι οι αποσκευές τους, δεν ταξίδεψαν με το αεροσκάφος αλλά με το πλοίο  της γραμμής, το οποίο αναχώρησε περίπου μια ώρα αργότερα από την  ώρα που αναχώρησε το αεροσκάφος από την Σύρο και το οποίο θα έφτανε στις 9 το βράδυ στο λιμάνι του Πειραιά, με αποτέλεσμα; Καμία αποσκευή να μην ήταν στην Αθήνα και τους επιβάτες να μένουν με το τσουχτερό εισιτήριο στο… χέρι! (Για να μην πούμε τίποτα άλλο και γίνουμε γραφικοί)

Αγωνία για τις αποσκευές

Οι στιγμές που ακολούθησαν ήταν επικές και κωμικοτραγικές και Όπως ήταν φυσικό η εξέλιξη αυτή προκάλεσε την οργή και τον εκνευρισμό, μέχρι του σημείου της αδιαθεσίας ορισμένων επιβατών της πτήσης.

Η εταιρεία τους ενημέρωσε ότι θα αναλάβει να τους παραδώσει τις βαλίτσες την επομένη μέρα ωστόσο οι επιβάτες της πτήσης είχαν διαφορετική άποψη  καθώς μετά απ όλα αυτά σύμφωνα με τα όσα μας δήλωσαν η εμπιστοσύνη τους προς την εταιρεία είχε χαθεί…

»Μετά από πανικό στο αεροδρόμιο, καταφέραμε να πάρουμε τις βαλίτσες μας από το πλοίο το βράδυ ενώ η εταιρεία είχε μια απαράδεκτη συμπεριφορά. Επιβάτες με ανταπόκριση για αλλού , ταξίδεψαν χωρίς βαλίτσες . Φτάσαμε στο Πειραιά και είδαμε τα πράγμα μας στο πλοίο χωρίς φορτωτική μαζεμένα σε μία γωνία και το μόνο που έκανε η εταιρεία να στείλει κάποιον υπάλληλο να καταγράψει τις αποσκευές» δήλωσε στο Cyclades24 μια επιβάτης της.

Επιβάτες έτοιμοι να ζητήσουν αποζημίωση

Σύμφωνα με πληροφορίες, αρκετοί  επιβάτες θα διαπραγματευθούν την αποζημίωσή τους για τη διπλή αυτή ταλαιπωρία που υπέστησαν μέσα σε λίγες ώρες και για τον τρόπο με τον οποίο τους αντιμετώπισε η εταιρεία, ενώ περιμένουν τους υπευθύνους να ζητήσουν δημόσια συγγνώμη.

Η σχετικά καινούρια αεροπορική εταιρία που μετράει κάτι παραπάνω από μια δεκαετία πτήσεων και στα πρώτα της βήματα έδειξε θετικά στοιχεία, φαίνεται ότι έκανε λάθος κίνηση, απέναντι στο επιβατικό κοινό που την επιλέγει και έπρεπε να είναι σωστή στις υποχρεώσεις της.

Κι αν όλα αυτά συμβαίνουν τώρα που δεν έχει κορυφωθεί η τουριστική σεζόν προφανώς τα πράγματα θα χειροτερέψουν την περίοδο του high season. Σε μια χρονιά που περιμένουμε τόσα από τον τουρισμό πρέπει όλοι να κάνουμε το καλύτερο για να ξαναέρθουν και του χρόνου οι τουρίστες. Και όσοι δεν μπορούν να τα κάνουν θα πρέπει να ελεγχθούν για την ασυνέπεια τους.

Κλείνοντας το ρεπορτάζ να επισημάνουμε ότι θα πρέπει να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα από τους εμπλεκόμενους και να μην επαναληφθούν παρόμοιες καταστάσεις ταλαιπωρίας των επιβατών

Είναι αδιανόητο να προβάλλεται ως επιχείρημα ότι δεν είναι δυνατή η απογείωση του αεροσκάφους λόγω βάρους και να στέλνουν τις αποσκευές ακτοπλοϊκώς. Ας φροντίζουν έγκαιρα να περιορίζουν τον αριθμό των επιβατών και να ενημερώνουν τον κόσμο γιατί προτίθενται να κάνουν.


Πηγή:  cyclades24.gr - Dec 02, 2017

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More