Στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) της 29ης Μαΐου 2015, παρευρέθηκε ο Δημήτρης Γάκης, για να στηρίξει λύσεις σε συγκεκριμένα προβλήματα ενδονησιακής συγκοινωνίας των μικρών νησιών της Δωδεκανήσου.
Στην παρέμβασή του, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στήριξε την πρόταση του Δήμου Καρπάθου για την επέκταση της γραμμής Πειραιά – Ρόδου μέχρι την Κάρπαθο και εξήγησε τους λόγους για την ανάγκη άμεσης και ορθολογικής αναμόρφωσης του δικτύου ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών με κέντρο τη Ρόδο που να καλύπτει την Κάρπαθο, την Κάσο και τη Χάλκη.
«Τα αξιόπιστα δρομολόγια και η αναβαθμισμένη ενδονησιακή επικοινωνία στο Νότιο Συγκρότημα, πέραν της άρσης της γεωγραφικής απομόνωσης των μικρών ακριτικών νησιών, θα στηρίξουν τις αναπτυξιακές τους δυνατότητες, δίνοντας τη δυνατότητα της εκμετάλλευσης όλο το χρόνο των τοπικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων στον τουρισμό και την απρόσκοπτη μεταφορά προϊόντων και αγαθών», υπογράμμισε.
Ο Δημήτρης Γάκης, ζήτησε επίσης από το Σ.Α.Σ. να εξεταστεί άμεσα και με θετικό τρόπο το ζήτημα της δρομολόγησης πλοίου στην Τήλο που να αντιμετωπίζει τις πραγματικές ανάγκες του νησιού. «Είναι αδήριτη ανάγκη η εξασφάλιση μόνιμης και σταθερής σύνδεσης της Τήλου με τη Ρόδο, ειδάλλως, υπάρχει κίνδυνος να απολεστούν τουριστικές αγορές και να βλαφθεί ανεπανόρθωτα ο τουρισμός του νησιού.
Κανείς δεν έχει δικαίωμα να ακυρώνει τον κόπο με τον οποίο στήθηκε η αναπτυξιακή δυναμική της Τήλου και άλλων μικρών νησιών», δήλωσε στο Σ.Α.Σ. ο Δημήτρης Γάκης.
Ο βουλευτής Δωδεκανήσου, μετά την επίσκεψή του στην έδρα του Υπουργείου Ναυτιλίας, δήλωσε χαρακτηριστικά, ότι η εφαρμογή των μέτρων που έχουν ήδη δρομολογηθεί από την κυβέρνηση για τα νησιά μας, ο σωστός σχεδιασμός ακτοπλοϊκών δρομολογίων στη Δωδεκάνησο, θα ανακουφίσουν τις μικρές νησιωτικές κοινωνίες και θα δώσουν κίνητρα και το πλαίσιο για να ξεκινήσει η παραγωγική ανασυγκρότηση σε τοπικό επίπεδο.