Παρασκευή, Οκτωβρίου 01, 2021

Στ. Κριαράς: “Ναι στην αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου”


 

Για έναν αγώνα που δίνουν αυτή τη περίοδο οι εκπαιδευτικοί ενάντια στη κατηγοριοποίηση των σχολείων, έκανε λόγο μιλώντας στην ΕΡΤ Ν. Αιγαίου ο πρόεδρος της Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου, Στέλιος Κριαράς, τονίζοντας ότι αυτό που επιχειρείται να γίνει σήμερα δεν είναι αξιολόγηση.

“Κανείς – υποστήριξε – δεν θα είχε αντίρρηση αν πρώτα το κράτος αναλάμβανε τις ευθύνες του, δηλαδή να δώσει χρήματα για τη παιδεία, να κάνει σχολικά συγκροτήματα αντάξια στις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών, επαρκείς διορισμούς και βέβαια σε ένα τέτοιο περιβάλλον ο κάθε εκπαιδευτικός οφείλει να ανταποκριθεί στο ρόλο του”.
 

Ο πρόεδρος της Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου αναφέρθηκε “στις οδυνηρές συνέπειες που θα υποστούν οι οικογένειες και οι μαθητές αν κατηγοριοποιηθούν τα σχολεία σε καλά, κακά και μέτρια”, χαρακτηρίζοντας “προκλητικό να δημιουργείς σχολεία δυο και τριών ταχυτήτων”.
 

Το Υπουργείο, επισήμανε, προσπαθεί να συγκροτήσει ομάδες εργασίας εκπαιδευτικών οι οποίοι θα ασχολούνται με τη διαχείριση πόρων και σχολικών κτιρίων. “Ποιων πόρων; – διερωτήθηκε ο κ. Κριαράς – αυτών που συνεχώς λιγοστεύουν. Ποιων σχολικών κτιρίων; Αυτών των τεσσάρων κοντέινερ στα οποία κάνουν μάθημα οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου της Κω ή εκείνου του ΕΠΑΛ της Καλύμνου που έχουν ραγίσει επικίνδυνα οι τοίχοι”.
 

Παράλληλα επισήμανε την άρνηση της κυβέρνησης να αποδεχθεί το αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας, για συνολική και οργανωμένη επιμόρφωση και τη προσπάθεια της να χωρίσει τους καθηγητές σε τέσσερις κατηγορίες μέσα από την υποτιθέμενη, όπως είπε, ατομική αξιολόγηση την οποία και χαρακτήρισε “κατάπτυστη”.
 

“Αυτό που επιχειρούν είναι να αναγκάσουν τον κλάδο των εκπαιδευτικών να σκύψει και να φοβάται, ακριβώς για να μην επιτελέσει το σπουδαίο ρόλο να διαπαιδαγωγήσει ελεύθερες συνειδήσεις” υπογράμμισε ο πρόεδρος της Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου, κάνοντας λόγο για “υπόθαλψη ακροδεξιών στοιχείων προκειμένου να συκοφαντήσουν τους μαθητικούς αγώνες”.

 

Πηγή: ertnews.gr

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More