Την έντονη διαμαρτυρία τους για την υποβάθμιση του κύρους των
πανεπιστημιακών πτυχίων και την εξίσωσή τους με τους τίτλους κολλεγίων,
εξέφρασαν χθες οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κω-Νισύρου.
Κατέθεσαν ψήφισμα στον Αντιπεριφερειάρχη Παιδείας και Δια βίου Μάθησης, στο οποίο αναφέρουν τα εξής:
* Όχι στην ισοδυναμία των τίτλων των Κολλεγίων με αυτών της Ανώτατης
Εκπαίδευσης
• Όχι στις τιμωρητικές διατάξεις που εισάγονται με το άρθρο
58 για τον τριετή αποκλεισμό από τους διορισμούς των εκπαιδευτικών που
παραιτούνται ή δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία
• Να σταματήσουν άμεσα όλες οι διαδικασίες και να ξεκινήσει ουσιαστικός
διάλογος στο προσκήνιο και αναφορικά με υποπεριπτώσεις κάποιων νόμων
• Όχι στον απαξιωτικό τρόπο επιβολής εκπαιδευτικών ρυθμίσεων χωρίς
διαδικασίες δημόσιας διαβούλευσης
• Όχι στην αδιοριστία και στην περαιτέρω παράταση μη εξίσωσης
δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Οι εκπαιδευτικοί, όπως αναφέρουν στο δελτίο τύπου που εξέδωσαν, διαμαρτύρονται τόσο για τον απαξιωτικό για το δημόσιο διάλογο τρόπο με τον οποίο το Υπουργείο προχωρά σε ρυθμίσεις που αλλάζουν δραματικά το τοπίο στη δημόσια εκπαίδευση, όσο (και κυρίως) για τον πυρήνα των ρυθμίσεων αυτών.
Πηγή: ert.gr - Jan 22, 2020
Κατέθεσαν ψήφισμα στον Αντιπεριφερειάρχη Παιδείας και Δια βίου Μάθησης, στο οποίο αναφέρουν τα εξής:
* Όχι στην ισοδυναμία των τίτλων των Κολλεγίων με αυτών της Ανώτατης
Εκπαίδευσης
• Όχι στις τιμωρητικές διατάξεις που εισάγονται με το άρθρο
58 για τον τριετή αποκλεισμό από τους διορισμούς των εκπαιδευτικών που
παραιτούνται ή δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία
• Να σταματήσουν άμεσα όλες οι διαδικασίες και να ξεκινήσει ουσιαστικός
διάλογος στο προσκήνιο και αναφορικά με υποπεριπτώσεις κάποιων νόμων
• Όχι στον απαξιωτικό τρόπο επιβολής εκπαιδευτικών ρυθμίσεων χωρίς
διαδικασίες δημόσιας διαβούλευσης
• Όχι στην αδιοριστία και στην περαιτέρω παράταση μη εξίσωσης
δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Οι εκπαιδευτικοί, όπως αναφέρουν στο δελτίο τύπου που εξέδωσαν, διαμαρτύρονται τόσο για τον απαξιωτικό για το δημόσιο διάλογο τρόπο με τον οποίο το Υπουργείο προχωρά σε ρυθμίσεις που αλλάζουν δραματικά το τοπίο στη δημόσια εκπαίδευση, όσο (και κυρίως) για τον πυρήνα των ρυθμίσεων αυτών.
Πηγή: ert.gr - Jan 22, 2020