Σε δύο άξονες πρόκειται να κινηθεί η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής
του Δήμου Καρπάθου για την τουριστική σεζόν 2020, σύμφωνα με την
εισήγηση του Προέδρου της κ. Νικόλαου Λύκου στην πρόσφατη συνεδρίαση του
Δημοτικού Συμβουλίου (21/01).
Οι στόχοι της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής θα είναι αφενός, η συντήρηση των κεκτημένων σε αγορές που η Κάρπαθος έχει υψηλή αναγνωρισιμότητα (Ιταλία, Ολλανδία, Σκανδιναβία κα) και αφετέρου, το άνοιγμα ή η περαιτέρω διείσδυση σε νέες ή σχετικά νέες αγορές που επιζητείται επανασύνδεση.
Στο επίκεντρο των προσπαθειών εντάσσονται και όλα εκείνα τα στοιχεία που θα προσδώσουν προστιθέμενη αξία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο προσφερόμενο και προβαλλόμενο « προϊόν» του προορισμού, όπως ειδικές μορφές τουρισμού(π.χ. περιπατητικός, καταδυτικός κλπ).
Έμφαση όμως θα δοθεί και στην ανάδειξη των χαρακτηριστικών που καθιστούν την Κάρπαθο αναγνωρίσιμη και ιδιαίτερη, όπως οι παραλίες της , η παράδοση και το πλούσιο «πολιτιστικό της απόθεμα», τα γραφικά χωριά και η τοπική γαστρονομία.
Επίσης. « με την υποστήριξη εξειδικευμένων συμβούλων τουρισμού στόχος είναι ο Δήμος να συμμετέχει οργανωμένα στις εκθέσεις με προγραμματισμένες επαφές με δημοσιογράφους / bloggers ή και επαγγελματίες » υπογράμμισε ο κ Λύκος, ενώ θα δοθεί και μεγάλη βαρύτητα και στον τομέα της ηλεκτρονικής προβολής.
Συνεπώς, έχει προγραμματιστεί η συμμετοχή του Δήμου Καρπάθου στις παρακάτω εκθέσεις:
· BIT ΜΙΛΑΝΟ (09/02/20-11/02/20)
· IMTM ΤΕΛ ΑΒΙΒ ( 11/02/20-12/02/20)
· ITB ΒΕΡΟΛΙΝΟ(04/03/20-08/03/20)
· WTM ΛΟΝΔΙΝΟ(02/11/20-04/11/20)
· PHILOXENIA ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ( Νοέμβριος 2020)
· GRECKA PANORAMA ΒΑΡΣΟΒΙΑ(13-15/12/2020)
· ATHENS INTERNATIONAL TOURISM EXPO ή και άλλη Έκθεση Τουρισμού στην Αθήνα .
Οι στόχοι της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής θα είναι αφενός, η συντήρηση των κεκτημένων σε αγορές που η Κάρπαθος έχει υψηλή αναγνωρισιμότητα (Ιταλία, Ολλανδία, Σκανδιναβία κα) και αφετέρου, το άνοιγμα ή η περαιτέρω διείσδυση σε νέες ή σχετικά νέες αγορές που επιζητείται επανασύνδεση.
Στο επίκεντρο των προσπαθειών εντάσσονται και όλα εκείνα τα στοιχεία που θα προσδώσουν προστιθέμενη αξία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο προσφερόμενο και προβαλλόμενο « προϊόν» του προορισμού, όπως ειδικές μορφές τουρισμού(π.χ. περιπατητικός, καταδυτικός κλπ).
Έμφαση όμως θα δοθεί και στην ανάδειξη των χαρακτηριστικών που καθιστούν την Κάρπαθο αναγνωρίσιμη και ιδιαίτερη, όπως οι παραλίες της , η παράδοση και το πλούσιο «πολιτιστικό της απόθεμα», τα γραφικά χωριά και η τοπική γαστρονομία.
Επίσης. « με την υποστήριξη εξειδικευμένων συμβούλων τουρισμού στόχος είναι ο Δήμος να συμμετέχει οργανωμένα στις εκθέσεις με προγραμματισμένες επαφές με δημοσιογράφους / bloggers ή και επαγγελματίες » υπογράμμισε ο κ Λύκος, ενώ θα δοθεί και μεγάλη βαρύτητα και στον τομέα της ηλεκτρονικής προβολής.
Συνεπώς, έχει προγραμματιστεί η συμμετοχή του Δήμου Καρπάθου στις παρακάτω εκθέσεις:
· BIT ΜΙΛΑΝΟ (09/02/20-11/02/20)
· IMTM ΤΕΛ ΑΒΙΒ ( 11/02/20-12/02/20)
· ITB ΒΕΡΟΛΙΝΟ(04/03/20-08/03/20)
· WTM ΛΟΝΔΙΝΟ(02/11/20-04/11/20)
· PHILOXENIA ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ( Νοέμβριος 2020)
· GRECKA PANORAMA ΒΑΡΣΟΒΙΑ(13-15/12/2020)
· ATHENS INTERNATIONAL TOURISM EXPO ή και άλλη Έκθεση Τουρισμού στην Αθήνα .