Μόνο τον τελευταίο χρόνο έχει υλοποιήσει επενδύσεις 62 εκατ. ευρώ, ενώ την περίοδο 2004-2018 έχει δαπανήσει συνολικά 475 εκατ. ευρώ, για επενδύσεις που αφορούν νεόδμητες μονάδες, ανακαινίσεις, επεκτάσεις και αναβαθμίσεις υφιστάμενων ξενοδοχείων.
Πρόσφατα ο όμιλος ολοκλήρωσε ριζικές ανακαινίσεις και επεκτάσεις σε πολυτελή ξενοδοχειακά συγκροτήματα, όπως τα Corfu Imperial και Lux.Me Daphnila Bay στην Κέρκυρα, Pella Beach στη Χαλκιδική, Casa Marron (πρώην Lakopetra Beach) στην Αχαΐα, Lux.Me White Palace στο Ρέθυμνο και το Lux.Me Rhodos στο φερώνυμο νησί, ύψους 62 εκατ. ευρώ, λανσάροντας νέα ξενοδοχειακά προϊόντα με ιδιαίτερη επιτυχία.
Στο πλαίσιο προγράμματος ευρείας αναβάθμισης των συγκροτημάτων του ομίλου υλοποιείται πρόγραμμα ευρείας ανακαίνισης στο Riviera Olympia & Aqua Park το οποίο βρίσκεται κοντά στην Κυλλήνη, σε έκταση 1.900 στρεμμάτων. Η συνολική δαπάνη δημιουργίας και αναβάθμισης στο Riviera Olympia & Aqua Park, που φέτος συμπληρώνει 15 έτη λειτουργίας, αγγίζει το ποσό των 103 εκατ. ευρώ.
Το συγκρότημα, με διευθυντή τον Στράτο Μαυραλεξάκη, επιτυγχάνει πληρότητες πάνω από 80% τους μήνες που λειτουργεί (συνήθως Μάιο με Οκτώβριο, συν τις ημέρες του Πάσχα), φιλοξενεί κυρίως κατά 70% ξένους τουρίστες -με την πλειονότητα αυτών να είναι Ρώσοι- και 30% Έλληνες, οι οποίοι φαίνεται να επανακάμπτουν μετά την κρίση που έπληξε τα προηγούμενα χρόνια τον εσωτερικό τουρισμό.
Το πρόγραμμα αναβάθμισης αφορά τη δημιουργία υψηλής αρχιτεκτονικής αισθητικής καταλυμάτων, την ανέγερση 5 νέων θεματικών εστιατορίων, και τη δημιουργία νέων εμπειριών στις εμβαδού 4.400 τ.μ. πισίνες, αλλά και στην 2 χλμ. αμμώδη παραλία του συγκροτήματος. Τα 4 ξενοδοχεία που συνθέτουν το συγκρότημα διαθέτουν 33 πολυτελείς βίλες με πισίνα, 26 σουίτες, 417 πολυτελή δωμάτια και 167 Bungalows.
Επίσης, το Riviera Olympia & Aqua Park διαθέτει συνολικά 643 δωμάτια (1.623 κλίνες), 23 εστιατόρια (εκ των οποίων 5 καινούργια φέτος), το state-of-the-art 4.500 τ.μ. Spa και Κέντρο Θαλασσοθεραπείας (Elixir Thalassotherapy Center), το υπερσύγχρονο Συνεδριακό Κέντρο δυναμικότητας 1.800 ατόμων, ενώ το μοναδικό προϊόν εμπλουτίζεται από το 20.000 τ.μ. φαντασμαγορικό υδροψυχαγωγικό πάρκο Aqua Park, που βρίσκεται εντός ενός Πάρκου Δραστηριοτήτων εμβαδού 40.000 τ.μ. συνολικής επένδυσης 4 εκατ. ευρώ.
Αναφερόμενη στο επενδυτικό πρόγραμμα διαρκούς αναβάθμισης του ομίλου και ειδικότερα σε αυτό του Riviera Olympia & Aqua Park, η διευθύνουσα σύμβουλος Μάρι Δασκαλαντωνάκη επεσήμανε ότι: «Σταθερά και μεθοδικά προχωράμε στην υλοποίηση της στρατηγικής μας για συνεχή αναβάθμιση των μονάδων του ομίλου, όπως αυτή του Riviera Olympia & Aqua Park, ενός από τα ωραιότερα φυσικά θέρετρα της Μεσογείου, και στήριξη της πολυτελούς υποδομής φιλοξενίας στην ελληνική περιφέρεια που αποτελεί και τη ναυαρχίδα του τουρισμού της χώρας».
Η Grecotel του Ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη ιδρύθηκε το 1981 και σήμερα διαχειρίζεται 32 τουριστικές μονάδες, 4 και 5 αστέρων -exclusive, luxury, Lux.Me, family, premium και city hotels- σε όλη την Ελλάδα. Τα ξενοδοχεία του βρίσκονται σε Κρήτη, Κέρκυρα, Μύκονο, Ρόδο, Κω, αλλά και στην Αθήνα, το Σούνιο, την Πελοπόννησο, τη Χαλκιδική, τη Λάρισα και την Αλεξανδρούπολη. Έχει δυναμικότητα φιλοξενίας που αγγίζει τα 6.000 δωμάτια (12.800 κρεβάτια). Στα ξενοδοχεία του πραγματοποιούνται 2.052.000 διανυκτερεύσεις ετησίως από 350.000 επισκέπτες, ενώ βρίσκεται, σύμφωνα με τα στοιχεία της ICAP, σταθερά στην πρώτη θέση μεταξύ των ξενοδοχειακών ομίλων της χώρας, κατέχοντας το 4% της ελληνικής αγοράς. Την περίοδο 2004-2018 πραγματοποίησε κύκλο εργασιών ύψους 2,25 δισ. ευρώ και κατέβαλε 340 εκατ. ευρώ σε φόρους, 280 εκατ. ευρώ εισφορές σε ασφαλιστικά ταμεία και 680 εκατ. ευρώ σε αμοιβές προσωπικού. Τέλος, συνέβαλε στις τοπικές οικονομίες με ποσό άνω του 1,7 δισ. ευρώ, κονδύλι (εξαιρουμένων των χρεώσεων των ξενοδοχείων του ομίλου) προερχόμενο αμιγώς από τη δαπάνη των πελατών του στις περιοχές που έχουν έδρα οι μονάδες του.
Επίσης ο πρόεδρος του ομίλου, Νίκος Δασκαλαντωνάκης, προχώρησε το 2017 στη σύσταση του φιλανθρωπικού και πολιτιστικού φορέα «Νίκος Δασκαλαντωνάκης - NDF», με σκοπό τη συστηματοποίηση και τη διεύρυνση της κοινωφελούς προσφοράς του, το «αντίδωρο», όπως ο ίδιος το ονομάζει, προς την κοινωνία, τόσο του ίδιου όσο και του ομίλου.
Του Γιώργου Καραγεώργου
Από την έντυπη έκδοση
Φωτογραφία από το Grecotel Lux Μe Rhodos
Πηγή: naftemporiki.gr - Jun 24, 2019