Για την αποδοτικότερη τουριστική προβολή της Καρπάθου, ο Δήμος
Καρπάθου αποφάσισε να αναθέσει σε ειδική εταιρεία τουριστικού
μάρκετινγκ τις συμβουλευτικές υπηρεσίες που αφορούν σε θέματα
τουριστικής ανάπτυξης, προβολής, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων του
δήμου
Η ανωτέρω υπηρεσία, προϋπολογισμού 14.880 ευρώ, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:
-Ανάλυση Τουριστικού Προϊόντος, με την καταγραφή των επιμέρους στοιχείων της τουριστικής προσφοράς, τί διαθέτει ο προορισμός σε επίπεδο υποδομών, υπηρεσιών και άυλων στοιχείων όπως φήμη, ιστορία, πολιτισμός, παράδοση, εναλλακτικός τουρισμός και λοιπά στοιχεία.
-Καταγραφή των επιμέρους στοιχείων της τουριστικής ζήτησης, πώς συμπεριφέρονται οι σύγχρονοι ταξιδιώτες και οι συντελεστές του τουριστικού κλάδου και σύνθεση της τουριστικής προσφοράς και ζήτησης.
-Εισηγήσεις σχετικά με τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος, των στοιχείων του συγκριτικού πλεονεκτήματος του προορισμού και τη δημιουργία ή βελτίωση της «ταυτότητας».
-Συμβουλευτική υποστήριξη ως προς την τοποθέτηση του τουριστικού προϊόντος στην αγορά και την αντίληψη του ταξιδιωτικού κοινού για τον προορισμό, μέσα από καθιερωμένες μεθόδους και εργαλεία.
-Προετοιμασία για την τουριστική προβολή και υποστήριξη για τη δημιουργία και τον εμπλουτισμό πλάνου προβολής.
-Υποστήριξη σε δράσεις επικοινωνίας με βάση τις ανάγκες του προορισμού, τις προτεραιότητες και τις τρέχουσες συνθήκες.
Πηγή: tornosnews.gr - Mar 19, 2019
Η ανωτέρω υπηρεσία, προϋπολογισμού 14.880 ευρώ, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:
-Ανάλυση Τουριστικού Προϊόντος, με την καταγραφή των επιμέρους στοιχείων της τουριστικής προσφοράς, τί διαθέτει ο προορισμός σε επίπεδο υποδομών, υπηρεσιών και άυλων στοιχείων όπως φήμη, ιστορία, πολιτισμός, παράδοση, εναλλακτικός τουρισμός και λοιπά στοιχεία.
-Καταγραφή των επιμέρους στοιχείων της τουριστικής ζήτησης, πώς συμπεριφέρονται οι σύγχρονοι ταξιδιώτες και οι συντελεστές του τουριστικού κλάδου και σύνθεση της τουριστικής προσφοράς και ζήτησης.
-Εισηγήσεις σχετικά με τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος, των στοιχείων του συγκριτικού πλεονεκτήματος του προορισμού και τη δημιουργία ή βελτίωση της «ταυτότητας».
-Συμβουλευτική υποστήριξη ως προς την τοποθέτηση του τουριστικού προϊόντος στην αγορά και την αντίληψη του ταξιδιωτικού κοινού για τον προορισμό, μέσα από καθιερωμένες μεθόδους και εργαλεία.
-Προετοιμασία για την τουριστική προβολή και υποστήριξη για τη δημιουργία και τον εμπλουτισμό πλάνου προβολής.
-Υποστήριξη σε δράσεις επικοινωνίας με βάση τις ανάγκες του προορισμού, τις προτεραιότητες και τις τρέχουσες συνθήκες.
Πηγή: tornosnews.gr - Mar 19, 2019