Αποφάσεις για δράσεις τουριστικής προώθησης της περιοχής του έλαβε ο Δήμος Καρπάθου.
Ο Δήμος Καρπάθου προχωρά το σχέδιο δημιουργίας τουριστικής ταυτότητας (Brand name) στρατηγικού σχεδιασμού (marketing) σε χρονικό ορίζοντα τριετίας έναντι του ποσού των 19.964 ευρώ.
Στόχος αποτελεί ο σχεδιασμός και η στοχοθέτηση των αγορών και τμημάτων της αγοράς που υπάρχει τουριστικό ενδιαφέρον για το νησί.
Στο πλαίσιο θα επιδιωχθεί η καταγραφή και κατηγοριοποίηση της υπάρχουσας κατάστασης (προσφερόμενο προϊόν, δομές και υφιστάμενοι πελάτες) και ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος.
Επίσης, θα προσδιορισθεί η μεθοδολογία προσέγγισης αγορών, και η επινόηση τόπων προσέγγισης πέρα από την κλασική διαφήμιση.
Παράλληλα, θα κατατεθούν προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με το παραγόμενο προωθητικό υλικό καθώς και για το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των διαφημιστικών ή προωθητικών ενεργειών.
Επιπλέον, θα αναζητηθεί συμβουλευτική υποστήριξη σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων.
(Με πληροφορίες από το tornosnews.gr) - Aug 07, 2017
Ο Δήμος Καρπάθου προχωρά το σχέδιο δημιουργίας τουριστικής ταυτότητας (Brand name) στρατηγικού σχεδιασμού (marketing) σε χρονικό ορίζοντα τριετίας έναντι του ποσού των 19.964 ευρώ.
Στόχος αποτελεί ο σχεδιασμός και η στοχοθέτηση των αγορών και τμημάτων της αγοράς που υπάρχει τουριστικό ενδιαφέρον για το νησί.
Στο πλαίσιο θα επιδιωχθεί η καταγραφή και κατηγοριοποίηση της υπάρχουσας κατάστασης (προσφερόμενο προϊόν, δομές και υφιστάμενοι πελάτες) και ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος.
Επίσης, θα προσδιορισθεί η μεθοδολογία προσέγγισης αγορών, και η επινόηση τόπων προσέγγισης πέρα από την κλασική διαφήμιση.
Παράλληλα, θα κατατεθούν προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με το παραγόμενο προωθητικό υλικό καθώς και για το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των διαφημιστικών ή προωθητικών ενεργειών.
Επιπλέον, θα αναζητηθεί συμβουλευτική υποστήριξη σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων.
(Με πληροφορίες από το tornosnews.gr) - Aug 07, 2017