Τρίτη, Μαΐου 30, 2017

Ξενοδοχεία και τουριστικά sites σε πόλεμο για... την πίτα

Σε πόλεμο επικράτησης εξελίσσεται η συνεργασία τουριστικών ιστοσελίδων και ξενοδοχείων. Οι αλυσίδες θεωρούν πλέον τα sites επιχειρηματικούς εταίρους χαμηλότερης αξίας, ωστόσο δεν μπορούν να ανταγωνιστούν το επιχειρηματικό τους μοντέλο.

Σε διαδικτυακό πόλεμο επικράτησης με τα τουριστικά sites -παρότι έχουν τονώσει τις δραστηριότητές τους- έχουν εμπλακεί μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες.

Η Marriott International, η Hilton Worldwide και η InterContinental Hotels χρησιμοποιούν επιθετικές καμπάνιες μάρκετινγκ για να ανακτήσουν δραστηριότητες που έχουν κερδίσει το Expedia, το Priceline και άλλα sites κρατήσεων, που κατευθύνουν τους πελάτες τους στις μονάδες αυτές αλλά παίρνουν και προμήθεια μέχρι και 30% για κάθε κράτηση.

Οι ξενοδοχειακές αλυσίδες αρχίζουν να αντιμετωπίζουν αυτές τις ιστοσελίδες ως επιχειρηματικούς εταίρους χαμηλότερης αξίας και περισσότερο ως εμπόδια που στέκονται μεταξύ των ίδιων και των πελατών τους.

Όπως εξηγεί το MarketWatch, πολλές μεγάλες φίρμες ξενοδοχείων προσφέρουν φθηνότερη διαμονή και άλλα οφέλη σε μέλη (loyalty members) που κάνουν κράτηση απευθείας μέσα από τα δικά τους sites και όχι μέσα από τουριστικά πρακτορεία.

Αυτή η συντονισμένη προσπάθεια, πάντως, αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις καθώς αυτοί οι ιστότοποι προσφέρουν εκτεταμένα εργαλεία για το σχεδιασμό ταξιδιών. Μέσα από διαδικτυακά πρακτορεία καταγράφηκαν κρατήσεις αξίας 99 δισ. δολαρίων σε ξενοδοχεία σε όλον τον κόσμο πέρυσι, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρία Phocuswright που εξειδικεύεται στην ταξιδιωτική βιομηχανία.

Έρευνα της εταιρίας δεδομένων ταξιδιών, Adara, έδειξε ότι το 52% των Αμερικανών ταξιδιωτών ηλικίας 18 με 34 προτιμούν να κλείσουν ξενοδοχεία μέσω διαδικτυακών μηχανών αναζήτησης και όχι μέσω sites συγκεκριμένων φιρμών. Το ποσοστό υποχωρεί σε 37% για τις ηλικίες άνω των 35.

Η έρευνα αυτή αποκάλυψε, ακόμη, ότι οι νεότεροι ταξιδιώτες δεν είναι πιθανό να συμμετάσχουν στα προγράμματα αμοιβών των ξενοδοχείων, πράγμα που εγείρει ερωτήματα για το αν είναι πιο σημαντικά τα οφέλη προς loyalty members σε σύγκριση με τις τιμές.

Πολλοί προτιμούν τις ταξιδιωτικές ιστοσελίδες, διότι τους παρουσιάζουν μια σειρά επιλογών και επιτρέπουν στους πελάτες τους να αγοράσουν πακέτα που περιλαμβάνουν αεροπορικά εισιτήρια, ενοικίαση αυτοκινήτου κ.ά.

«Πάντα θέλω να βρω την καλύτερη συμφωνία και βλέπω πρώτα ποιες είναι όλες οι επιλογές μου», εξήγησε η Nicole Leffew, Αμερικανίδα 28 ετών. Όπως διευκρίνισε, σπάνια συμβουλεύεται τα sites των ξενοδοχείων γιατί «δεν προσφέρουν τόσα πολλά».


euro2day.gr - May 30, 2017

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More