Στοχεύουμε στην προσέλκυση 500.000- 600.000 Κινέζων τουριστών κατ’
έτος στην χώρα μας την επόμενη διετία, δήλωσε η υπουργός Τουρισμού,
Έλενα Κουντουρά, σε ομιλία της, προσθέτοντας ότι Κινέζοι αξιωματούχοι
ανεβάζουν αυτό τον αριθμό στο 1 εκατομμύριο.
Μιλώντας σε εκδήλωση, όπου παρουσιάστηκε η ηλεκτρονική πλατφόρμα Alitrip, του κινεζικού
κολοσσού της Alibaba, η υπουργός υπογράμμισε ότι στόχος είναι να κεφαλαιοποιήσουμε τις επαφές της ελληνικής με την κινεζική κυβέρνηση σε συνεργασία με όλους τους φορείς της χώρας, από την τοπική αυτοδιοίκηση μέχρι τα επιμελητήρια και τους επιχειρηματίες της χώρας μας.
«Με δεδομένο ότι το οικοσύστημα της Alibaba έχει σήμερα περισσότερους από 500 εκατ. Κινέζους χρήστες και το ότι η πλατφόρμα Alitrip αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες για τον τουρισμό στην Κίνα, ο κοινός στόχος του 1 εκατομμυρίου Κινέζων τουριστών ετησίως είναι εφικτός σε διάστημα τριετίας» θεωρούν οι επιτελείς του κινεζικού κολοσσού.
Η κ. Κουντουρά επεσήμανε ότι πριν το 2015 οι Κινέζοι τουρίστες στην Ελλάδα ήταν μεταξύ 15.000 - 20.000, νούμερο που έχει ανέβει στις 150.000. Κλειδί για την τουριστική ανάπτυξη θα αποτελέσει και η επικείμενη έναρξη, από το φθινόπωρο, της απευθείας αεροπορικής σύνδεσης Αθήνας- Πεκίνου, ανέφερε η υπουργός.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνος Μίχαλος, ανέφερε ότι οι μήνες αιχμής για τους Κινέζους που ταξιδεύουν, είναι ο Μάιος και ο Οκτώβριος: «Χρειάζεται κινητοποίηση από την ελληνική πλευρά, συντονισμένη εκστρατεία προβολής της Ελλάδας ως προορισμού και στοχευμένη προώθηση.
Ο κ. Μίχαλος σημείωσε ότι οι Κινέζοι τουρίστες είναι από τους λίγους που αυξάνουν τις τουριστικές τους δαπάνες κάθε χρόνο. «Από τους 10 εκατομμύρια Κινέζους που ταξίδεψαν στην Ευρώπη το 2016, οι αφίξεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας δεν ξεπέρασαν τις 50.000. Ο αριθμός αυτός σαφώς δεν ανταποκρίνεται στο επίπεδο αναγνωρισιμότητας και δημοφιλίας της Ελλάδας στην Κίνα. Υπάρχουν, λοιπόν, μεγάλα περιθώρια για την αύξησή του», πρόσθεσε.
Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, σημείωσε στην ομιλία του ότι οι η ενεργοποίηση της Alitrip στην Ελλάδα μπορεί να γίνει ο καταλύτης για την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης από την Κίνα προς τη χώρα μας, αξιοποιώντας τα τεράστια περιθώρια που σήμερα εντοπίζονται στο πεδίο αυτό.
Ακόμη ανέφερε, ότι έχει αναλάβει πρωτοβουλία για τη σήμανση σε κινέζικα σε βασικούς δημόσιους χώρους, ενώ πρόσθεσε ότι η διευκόλυνση έκδοσης της βίζας, η απευθείας αεροπορική σύνδεση και η διευκόλυνση πληρωμών μέσω alipay θα διευκολύνει ακόμη περισσότερο την προσπάθεια που έχει ξεκινήσει.
Όπως είπε ο Albert Antonini Mangia, marketing manager Alibab Group, οι Κινέζοι ταξιδεύουν στις πιο κοντινές τους χώρες, ωστόσο ταξιδεύουν και στην Ευρώπη, με προοπτική το 2025 να είναι πάνω από 20 εκατ. αυτοί που θα ταξιδεύουν σε ευρωπαϊκές χώρες. Οι Κινέζοι επίσης ξοδεύουν και τα περισσότερα στον κόσμο, με δαπάνες ύψους 261 δισ. δολαρίων το 2016, με δεύτερους τους Αμερικανούς με 122 δισ. δολάρια, τους οποίους ακολουθούν οι Γερμανοί, με 81 δισ. δολάρια.
Ο αντιπρόεδρος της Alitrip, υπεύθυνος για την αγορά της Ευρώπης, Kai Cui, που παρουσίασε την πλατφόρμα, είπε ότι οφείλει και η ελληνική τουριστική αγορά να επενδύσει στη διαμόρφωση μιας φιλικότερης προς τους Κινέζους τουρίστες πρότασης, τόσο σε επίπεδο προσέλκυσης όσο και σε επίπεδο φιλοξενίας.
Είναι σημαντικό να αντιμετωπιστεί το εμπόδιο της γλώσσας, με την κατάλληλη εκπαίδευση στελεχών και με την ανάπτυξη ιστοσελίδων και υλικού προβολής στα κινεζικά. Όπως επίσης και η προσαρμογή στα χαρακτηριστικά και στις ανάγκες των Κινέζων τουριστών, για παράδειγμα μέσα από την παροχή επιλογών κινεζικής κουζίνας, οδηγών αγορών κτλ.
Για το κόστος και τις διαδικασίες, προκειμένου να υπαχθεί κάποια ελληνική επιχείρηση στην πλατφόρμα, έγιναν κατ’ ιδίαν επιχειρηματικές συναντήσεις.
(ΑΠΕ - ΜΠΕ) Πηγή:enikonomia.gr - May 26, 2017
Μιλώντας σε εκδήλωση, όπου παρουσιάστηκε η ηλεκτρονική πλατφόρμα Alitrip, του κινεζικού
κολοσσού της Alibaba, η υπουργός υπογράμμισε ότι στόχος είναι να κεφαλαιοποιήσουμε τις επαφές της ελληνικής με την κινεζική κυβέρνηση σε συνεργασία με όλους τους φορείς της χώρας, από την τοπική αυτοδιοίκηση μέχρι τα επιμελητήρια και τους επιχειρηματίες της χώρας μας.
«Με δεδομένο ότι το οικοσύστημα της Alibaba έχει σήμερα περισσότερους από 500 εκατ. Κινέζους χρήστες και το ότι η πλατφόρμα Alitrip αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες για τον τουρισμό στην Κίνα, ο κοινός στόχος του 1 εκατομμυρίου Κινέζων τουριστών ετησίως είναι εφικτός σε διάστημα τριετίας» θεωρούν οι επιτελείς του κινεζικού κολοσσού.
Η κ. Κουντουρά επεσήμανε ότι πριν το 2015 οι Κινέζοι τουρίστες στην Ελλάδα ήταν μεταξύ 15.000 - 20.000, νούμερο που έχει ανέβει στις 150.000. Κλειδί για την τουριστική ανάπτυξη θα αποτελέσει και η επικείμενη έναρξη, από το φθινόπωρο, της απευθείας αεροπορικής σύνδεσης Αθήνας- Πεκίνου, ανέφερε η υπουργός.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνος Μίχαλος, ανέφερε ότι οι μήνες αιχμής για τους Κινέζους που ταξιδεύουν, είναι ο Μάιος και ο Οκτώβριος: «Χρειάζεται κινητοποίηση από την ελληνική πλευρά, συντονισμένη εκστρατεία προβολής της Ελλάδας ως προορισμού και στοχευμένη προώθηση.
Ο κ. Μίχαλος σημείωσε ότι οι Κινέζοι τουρίστες είναι από τους λίγους που αυξάνουν τις τουριστικές τους δαπάνες κάθε χρόνο. «Από τους 10 εκατομμύρια Κινέζους που ταξίδεψαν στην Ευρώπη το 2016, οι αφίξεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας δεν ξεπέρασαν τις 50.000. Ο αριθμός αυτός σαφώς δεν ανταποκρίνεται στο επίπεδο αναγνωρισιμότητας και δημοφιλίας της Ελλάδας στην Κίνα. Υπάρχουν, λοιπόν, μεγάλα περιθώρια για την αύξησή του», πρόσθεσε.
Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, σημείωσε στην ομιλία του ότι οι η ενεργοποίηση της Alitrip στην Ελλάδα μπορεί να γίνει ο καταλύτης για την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης από την Κίνα προς τη χώρα μας, αξιοποιώντας τα τεράστια περιθώρια που σήμερα εντοπίζονται στο πεδίο αυτό.
Ακόμη ανέφερε, ότι έχει αναλάβει πρωτοβουλία για τη σήμανση σε κινέζικα σε βασικούς δημόσιους χώρους, ενώ πρόσθεσε ότι η διευκόλυνση έκδοσης της βίζας, η απευθείας αεροπορική σύνδεση και η διευκόλυνση πληρωμών μέσω alipay θα διευκολύνει ακόμη περισσότερο την προσπάθεια που έχει ξεκινήσει.
Όπως είπε ο Albert Antonini Mangia, marketing manager Alibab Group, οι Κινέζοι ταξιδεύουν στις πιο κοντινές τους χώρες, ωστόσο ταξιδεύουν και στην Ευρώπη, με προοπτική το 2025 να είναι πάνω από 20 εκατ. αυτοί που θα ταξιδεύουν σε ευρωπαϊκές χώρες. Οι Κινέζοι επίσης ξοδεύουν και τα περισσότερα στον κόσμο, με δαπάνες ύψους 261 δισ. δολαρίων το 2016, με δεύτερους τους Αμερικανούς με 122 δισ. δολάρια, τους οποίους ακολουθούν οι Γερμανοί, με 81 δισ. δολάρια.
Ο αντιπρόεδρος της Alitrip, υπεύθυνος για την αγορά της Ευρώπης, Kai Cui, που παρουσίασε την πλατφόρμα, είπε ότι οφείλει και η ελληνική τουριστική αγορά να επενδύσει στη διαμόρφωση μιας φιλικότερης προς τους Κινέζους τουρίστες πρότασης, τόσο σε επίπεδο προσέλκυσης όσο και σε επίπεδο φιλοξενίας.
Είναι σημαντικό να αντιμετωπιστεί το εμπόδιο της γλώσσας, με την κατάλληλη εκπαίδευση στελεχών και με την ανάπτυξη ιστοσελίδων και υλικού προβολής στα κινεζικά. Όπως επίσης και η προσαρμογή στα χαρακτηριστικά και στις ανάγκες των Κινέζων τουριστών, για παράδειγμα μέσα από την παροχή επιλογών κινεζικής κουζίνας, οδηγών αγορών κτλ.
Για το κόστος και τις διαδικασίες, προκειμένου να υπαχθεί κάποια ελληνική επιχείρηση στην πλατφόρμα, έγιναν κατ’ ιδίαν επιχειρηματικές συναντήσεις.
(ΑΠΕ - ΜΠΕ) Πηγή:enikonomia.gr - May 26, 2017