Ονόματα όπως ο γαλλικός κατασκευαστικός όμιλος της Vinci, η
γερμανική εταιρία Fraport που διαχειρίζεται ένα πολύ μεγάλο αριθμό
αεροδρομίων ανά την Ευρώπη και η εταιρία που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο
της Ζυρίχης συγκαταλέγονται ανάμεσα στα έντεκα σχήματα που εκδήλωσαν
ενδιαφέρον για τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ.
Τα έντεκα σχήματα είναι τα εξής:
Aeroports De La Cote d Azur
Agrokor Novaport Development
Engelinvest Israel Ltd
Global Liman Isletmeleti (66%) – Flughafen Munchen (33,34%)
Zurich Airport (63%) – J&P Avax (37%)
Athens International Airport
Fraport – Copelouzos
TAV
Vinci – Ellaktor
Corporacion America – Metka
Advent
Όπως ανακοίνωσε το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), τα περιφερειακά αεροδρόμια χωρίστηκαν σε δύο ομάδες:
Στην πρώτη ομάδα εντάχθηκαν τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου και Καβάλας.
Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου.
Ενώ, έως τη δημοσίευση της Πρόσκλησης Υποβολής Προσφοράς, το ΤΑΙΠΕΔ μπορεί να συμπεριλάβει έως τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Νέας Αγχιάλου στην πρώτη ομάδα και τα αεροδρόμια Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου στη δεύτερη ομάδα.
Οι επόμενες κινήσεις αφορούν στους συμβούλους αξιοποίησης, οι οποίοι θα αξιολογήσουν τις υποβληθείσες προτάσεις και θα υποβάλουν την εισήγησή τους προς το ΤΑΙΠΕΔ, σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής για την επόμενη φάση του διαγωνισμού.
rodorama.blogspot.gr
Τα έντεκα σχήματα είναι τα εξής:
Aeroports De La Cote d Azur
Agrokor Novaport Development
Engelinvest Israel Ltd
Global Liman Isletmeleti (66%) – Flughafen Munchen (33,34%)
Zurich Airport (63%) – J&P Avax (37%)
Athens International Airport
Fraport – Copelouzos
TAV
Vinci – Ellaktor
Corporacion America – Metka
Advent
Όπως ανακοίνωσε το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), τα περιφερειακά αεροδρόμια χωρίστηκαν σε δύο ομάδες:
Στην πρώτη ομάδα εντάχθηκαν τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου και Καβάλας.
Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου.
Ενώ, έως τη δημοσίευση της Πρόσκλησης Υποβολής Προσφοράς, το ΤΑΙΠΕΔ μπορεί να συμπεριλάβει έως τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Νέας Αγχιάλου στην πρώτη ομάδα και τα αεροδρόμια Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου στη δεύτερη ομάδα.
Οι επόμενες κινήσεις αφορούν στους συμβούλους αξιοποίησης, οι οποίοι θα αξιολογήσουν τις υποβληθείσες προτάσεις και θα υποβάλουν την εισήγησή τους προς το ΤΑΙΠΕΔ, σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής για την επόμενη φάση του διαγωνισμού.
rodorama.blogspot.gr