ΤΟ
ΣΕΡΦΑΡΙΣΜΑ στο ίντερνετ φαίνεται πως υποκαθιστά σιγά σιγά τη βόλτα στα
μαγαζιά και την επίσκεψη στον φαρμακοποιό της γειτονιάς. Ερευνα της
Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) δείχνει ότι όλο και περισσότεροι
Ελληνες στρέφονται στα διαδικτυακά καταστήματα προκειμένου να αγοράσουν
διάφορων ειδών προϊόντα, όπως ρούχα και παπούτσια, αλλά κυρίως
φαρμακευτικά σκευάσματα, για τα οποία οι αγορές μέσω διαδικτύου
διπλασιάστηκαν μέσα σε έναν χρόνο! Η έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ πραγματοποιήθηκε
το πρώτο τρίμηνο του έτους σε δείγμα 4.129 νοικοκυριών.
Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο ανακάμπτει στη χώρα μας, ύστερα από το «στάσιμο» 2013. Συγκεκριμένα, το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που κάνουν online shopping, από τον Ιανουάριο έως και τον Μάρτιο του 2014, ανήλθε σε 29,5%, καταγράφοντας άνοδο κατά 9,3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2013.
Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους προϊόντα, τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάζουν τα φάρμακα, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές των οποίων εκτοξεύθηκαν κατά 101,9% σε σχέση με το 2013 και ακολουθούν τα είδη ένδυσης - υπόδησης και τα αθλητικά είδη με 41%, τα εξαρτήματα υπολογιστών με 36,1% και οι ηλεκτρονικές συσκευές (βιντεοκάµερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις κ.λπ.) με 24,9%.
Υπήρξαν όμως και κατηγορίες προϊόντων που σημείωσαν κάμψη στις online αγορές, όπως τα μουσικά CD και τα DVD (-34,5%) και τα εισιτήρια για θέατρο, συναυλίες και άλλες εκδηλώσεις (-20,4%).
Αναλύοντας το προφίλ όσων πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές προκύπτει ότι το 53,3% είναι άνδρες και το 46,7% γυναίκες, με τους περισσότερους χρήστες (51,8%) να διαθέτουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο.
πηγή : espressonews.gr
Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο ανακάμπτει στη χώρα μας, ύστερα από το «στάσιμο» 2013. Συγκεκριμένα, το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που κάνουν online shopping, από τον Ιανουάριο έως και τον Μάρτιο του 2014, ανήλθε σε 29,5%, καταγράφοντας άνοδο κατά 9,3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2013.
Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους προϊόντα, τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάζουν τα φάρμακα, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές των οποίων εκτοξεύθηκαν κατά 101,9% σε σχέση με το 2013 και ακολουθούν τα είδη ένδυσης - υπόδησης και τα αθλητικά είδη με 41%, τα εξαρτήματα υπολογιστών με 36,1% και οι ηλεκτρονικές συσκευές (βιντεοκάµερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις κ.λπ.) με 24,9%.
Υπήρξαν όμως και κατηγορίες προϊόντων που σημείωσαν κάμψη στις online αγορές, όπως τα μουσικά CD και τα DVD (-34,5%) και τα εισιτήρια για θέατρο, συναυλίες και άλλες εκδηλώσεις (-20,4%).
Αναλύοντας το προφίλ όσων πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές προκύπτει ότι το 53,3% είναι άνδρες και το 46,7% γυναίκες, με τους περισσότερους χρήστες (51,8%) να διαθέτουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο.
πηγή : espressonews.gr