Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2017

Τουρισμός: Για «βιομηχανία» αποζημιώσεων λόγω ασθενείας κάνει λόγο η TUI


Η TUI στηρίζει την εκστρατεία της Ένωσης Βρετανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων με τίτλο «Τέρμα στην απάτη με τις αποζημιώσεις λόγω ασθενείας». Διαπιστώνει ότι οι καταγγελίες για ασθένειες αυξήθηκαν πάνω από 1.400% κατά τα δύο τελευταία έτη.

Καθώς κορυφώνεται η περίοδος των διακοπών σε ολόκληρη την Ευρώπη, η TUI, ο μεγαλύτερος τουριστικός όμιλος παγκοσμίως, συνεργάζεται με τους εταίρους της στον τουριστικό κλάδο προκειμένου να αποτρέψει τις εταιρίες διαχείρισης διεκδικήσεων οι οποίες πείθουν τους Βρετανούς τουρίστες να υποβάλλουν ψευδείς ή υπερβολικές καταγγελίες για ασθένειες. 

Η Ένωση Βρετανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (ABTA) ξεκίνησε μια εκστρατεία με τίτλο «Τέρμα στην απάτη με τις αποζημιώσεις λόγω ασθενείας» (Stop Sickness Scams), με την οποία καλεί τη βρετανική κυβέρνηση να πάρει μέτρα κατά των ψευδών διεκδικήσεων για αποζημιώσεις λόγω ασθενείας κατά τη διάρκεια των διακοπών και προειδοποιεί τους τουρίστες για τις συνέπειες της έγερσης ψευδούς διεκδίκησης.

Η TUI Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας διαπιστώνει ότι οι καταγγελίες για ασθένειες αυξήθηκαν πάνω από 1.400% κατά τα δύο τελευταία έτη, περίοδο κατά την οποία τα πραγματικά ποσοστά ασθενειών παρέμειναν στα συνήθη χαμηλά επίπεδα.

Η ABTA και τα μέλη της, συμπεριλαμβανομένης της TUI, συνεργάζονται με τους αξιωματούχους του βρετανικού Υπουργείου Δικαιοσύνης παρέχοντας στοιχεία σχετικά με τις διεκδικήσεις και ζητούν αλλαγές στο σχετικό ρυθμιστικό πλαίσιο, προκειμένου να κλείσει το «παραθυράκι» που αφήνει τις ταξιδιωτικές εταιρίες απροστάτευτες από αναληθείς διεκδικήσεις αποζημιώσεων για ασθένειες. Καθώς οι εταιρίες διαχείρισης διεκδικήσεων εντείνουν τις προωθητικές τους ενέργειες πριν από την κύρια καλοκαιρινή περίοδο, ο κλάδος του τουρισμού αυξάνει τις πιέσεις καθώς και τις δράσεις ενημέρωσης και προειδοποίησης των καταναλωτών.

Ο Nick Longman, Διευθύνων Σύμβουλος της TUI Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, δήλωσε: «Αν ο πελάτης αρρωστήσει πραγματικά κατά τη διάρκεια των διακοπών του, τότε φυσικά θα ακολουθήσουμε τις συνήθεις διαδικασίες μας προκειμένου να διερευνήσουμε την υπόθεση και να τον στηρίξουμε. Το ζήτημα που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας είναι ότι οι εταιρίες διαχείρισης διεκδικήσεων εξαπατούν τους πελάτες μας πείθοντάς τους να υποβάλουν ψευδείς, αναληθείς ή υπερβολικές διεκδικήσεις, οι οποίες θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην ποινική δίωξη των πελατών μας, είτε στην πατρίδα τους είτε στο εξωτερικό, και στον αποκλεισμό τους από μελλοντικά ταξιδιωτικά προϊόντα.

Ερευνούμε διεξοδικά την κάθε διεκδίκηση και πιστεύουμε ότι πολλές από αυτές θα καταλήξουν στα δικαστήρια».

Ο Mark Tanzer, Γενικός Διευθυντής της ABTA, δήλωσε: «Προτρέπω τον κάθε εμπλεκόμενο στον κλάδο μας να συστρατευτεί στην εκστρατεία “Τέρμα στην απάτη με τις αποζημιώσεις λόγω ασθενείας”. Το κοινό πρέπει να μάθει την αλήθεια πίσω από τις εξαιρετικά παραπλανητικές τακτικές που χρησιμοποιούν οι αδίστακτες εταιρίες διαχείρισης διεκδικήσεων, των οποίων οι δραστηριότητες προκαλούν τεράστια ζημιά».

Σε περίπτωση αναληθών και δόλιων διεκδικήσεων, η TUI αναλαμβάνει δράση:

• Διερευνά διεξοδικά την κάθε διεκδίκηση

• Πολλές διεκδικήσεις παίρνουν τώρα τον δρόμο της δικαιοσύνης, όπου υπερασπίζουμε τις θέσεις μας δυναμικά

 • Όσοι εγείρουν δόλιες διεκδικήσεις είναι πιθανόν να διωχθούν ποινικά και να αποκλειστούν από ταξιδιωτικά προϊόντα

• Ζητείται η παρέμβαση της βρετανικής κυβέρνησης προκειμένου να κλείσουν τα «παραθυράκια» που επιτρέπουν την έγερση τέτοιων διεκδικήσεων.

Αν ένας τουρίστας πιστεύει ότι κλήθηκε, χωρίς να το έχει ζητήσει, από εταιρία διαχείρισης διεκδικήσεων η οποία τον παρότρυνε να διεκδικήσει ψευδώς αποζημίωση για ασθένεια, μπορεί να υποβάλλει καταγγελία στη Ρυθμιστική Αρχή Διαχείρισης Διεκδικήσεων (Claims Management Regulator) https://www.gov.uk/complain-about-claims-company


euro2day.gr - Jun 23, 2017

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More